همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی درگذشت مادر شهید بابایی را تسلیت گفت.

حسن شاه‌صفی

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی درگذشت خانم فاطمه خوئینی، مادر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مادری که برای انتخاب راه رستگاری، فرزند رشیدش - سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی - را به شهد شیرین شریعت آن‌سان کامروا کرده بود که امام آسمان چشیده امت (رضوان‌الله تعالی علیه) او را شهید سعید بخواند، موجب تأثر خاطر گردید.

چنان مادری را چه اقبالی بالاتر از اینکه از دروازه محرم، مجال رهایی از تنگنای تعلق یابد و در پرتو روشنایی چراغ افروخته باقیات و صالحات خود، از برگ‌ریز جهان فانی به بهار روضه باقی بار سفر بسته و رحل اقامت گزیند؟

بی‌شک دفاع بلیغ آن بانوی شریف از حیثیت زنانه و حرمت انسانی و میراث زهرایی با پرورش و تربیت سرباز آسمانی، خوشنام و غیرتمند حریم ولایت، نسخه شافی او در موعد حساب خواهد بود.

اگرچه پیوستن بندگان صادق، به کاروان کرامت و برخورداری از خوان نعمت اهل بیت علیهم‌السلام، مستوجت تهنیت است، لیکن ضمن آرزوی برخورداری روح بلند آن بانوی پرهیزکار از رحمت واسعه الهی، ضایعه فقدان وی را به خانواده معزز شهدا، خاصّه خانواده محترم سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال توفیق صبوری در این مصیبت را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی

کد خبر 278176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha