پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۵
۰ نفر

خیلی خوب است کتابخانه‌ی کوچکی داشته باشیم و کتاب‌هایمان را به دوستانمان امانت دهیم. حالا کسانی که کتاب‌خانه‌ای داشتند که دیگران هم می‌توانستند کتاب‌هایش را به‌امانت بگیرند، در سومین جشنواره‌ی کتاب‌خانه‌های خانگی و مجتمع‌های مسکونی شرکت کردند.

دوچرخه

اين جشنواره  امسال از سوي انجمن نويسندگان كودك و نوجوان و مشاركت اداره‌ي كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران برگزار شد. ترويج فرهنگ كتاب‌خواني، تشويق دارندگان كتاب‌خانه‌هاي خانگي،  به امانت دادن كتاب و انجام فعاليت‌هاي جمعيِ فرهنگي در كنار تشكيل كتاب‌خانه از جمله اهداف این جشنواره  بود. عزت‌الله الوندي، دبير جشنواره به خبرنگار دوچرخه گفت: «اين جشنواره براي تشويق صاحبان كتاب‌خانه‌هاي شخصي است كه به نوعي به ترويج كتاب‌خواني كمك مي‌كنند.»

الوندي گفت: «در كتاب‌خانه‌هايي كه كتاب‌هاي گروه سني كودك و نوجوان هم وجود داشت، برايشان يك امتياز محسوب مي‌شد.»

او درباره‌ي داوري جشنواره گفت كه اين جشنواره  در دو مرحله داوري شد. در مرحله‌ي اول، داوران به مستنداتي كه فرستاده شده توجه كردند و كتاب‌خانه‌ي كساني كه به مرحله‌ي بعد رسيد، توسط تيم داوري بازديد شد. 

علاقه‌مندان به شركت در اين جشنواره تا  25 آبان مهلت داشتند تا مستندات كتاب‌خانه‌هاي خود را به‌صورت عكس(فايل Jpg) يا فيلم(فايل Avi حداكثر دو دقيقه) و متن(فايل Word) تا روز تعیین شده به نشاني  jkkhanegi@gmail.com  ارسال کنند.

کد خبر 277560

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha