شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکتی آلمانی صفحه‌کلیدی متفاوت از صفحه‌کلید‌های رایج و مرسوم را ویژه افرادی ابداع کرده‌است که در دفتر کار خود احساس ناراحتی یا خشم می‌کنند.

براساس گزارش ميل‌آنلاين،‌اين صفحه‌كليد با نام Workoutcomputer يا رايانه ورزشي متشكل از كيسه‌هاي مشت‌زني در ابعاد مختلف است، هر كيسه نماد يك حرف است و كاربر مي‌تواند با مشت كوبيدن يا لگد زدن به اين كيسه‌ها،‌ همزمان با تخليه انرژي و خشمش، متن مورد نظرش را نيز تايپ كند.

صفحه کلید

شركت بلس واقع در برلين آلمان اين صفحه كليد را مخصوص دوسالانه طراحي استانبول طراحي كرده‌است با اين هدف كه تايپ كردن رايانه‌اي را به تجربه‌اي تبديل كند كه براي انجام آن به تمام اعضاي بدن نياز خواهد‌بود.

به گفته اين شركت، تقسيم‌بندي يك روز كاري به دو بخش ساعات كاري و ساعات استراحت رويكردي قديمي است كه اين صفحه كليد جديد رويكردي جديد است كه مي‌تواند ميان ساعات كاري و استراحت تعادل ايجاد كند.

به گفته اين شركت، صفحه‌كليدي كه هر كليد آن در قالب كيسه مشت‌زني در گوشه‌اي از ميز كار قرار گرفته، مي‌تواند سبك كاري راكد و بي‌حركت كارمندان شركت‌ها را تغيير دهد و از تمامي بدن آنها براي انجام كار استفاده كند. هريك از اين كيسه‌ها داراي حسگري متصل به صفحه كليد اصلي است تا به اين‌شكل ضربه زدن به آنها منجر به انتقال پيام به رايانه شود.

کد خبر 277102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha