همشهری آنلاین: فرماندار قصرشیرین از بازدید ۶۰ هزار نفر از کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

راهیان نور

به گزارش ایسنا، افشین رضایی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به 60 هزار نفر از کاروانهای راهیان نور از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کرده اند که عمدتا در قالب کاروانهای دانش آموزی و بخشی هم به صورت عموم بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال به طور میانگین روزانه بین 500 تا 1500 نفر از شهرستان بازدید کردند که نشان می دهد نسل جوان کشور علاقمند به فضای جبهه و جنگ هستند. این باعث می‌شود وظیفه ما سنگینتر شود و فضا را برای حضور بیشتر این کاروانها فراهم کنیم.

رضایی در ادامه گفت: یکی از وظایف ما بعد از گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی، زنده نگه داشتن یاد و خاطر تمام رزمندگان و شهدایی است که جان ارزشمند خود را فدای انقلاب کردند. اگر امروز ما در جای جای این نظام اسلامی با آسایش زندگی می کنیم مرهون رشادتهای شهدا در هشت سال دفاع مقدس است بنابراین یکی از وظایف امروز ما زنده نگه داشتن یاد شهدا و آماده سازی فضا برای جوانانی است که می خواهند آرمانهای شهدا را بشناسند.

وی گفت: متاسفانه در گذشته منطقه غرب و قصرشیرین بخوبی معرفی نشده، اما با تلاشهای مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تلاشهای زیادی شده که نمایشگاه جلوه های ایثار این شهرستان که یکی از نمادهای شهداست، گسترش یابد.

کد خبر 276607

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha