جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: حمله به ماموران پلیس در نیویورک چهار کشته و زخمی به جای گذاشت.

۴ کشته و زخمی در تیراندازی نیویورک

به گزارش واحد مركزي خبر، روزنامه ایندیپندنت نوشت فردی مهاجم که با یک تبر به چهار مامور پلیس در خیابانی شلوغ در نیویورک حمله کرد ، به ضرب گلوله کشته شد.

ایندیپندنت افزود این حادثه در زمانی روی داد که چهار مامور پلیس برای گرفتن عکس در منطقه کویئنز شهر نیویورک ایستاده بودند.

در این حمله دو مامور پلیس زخمی شدند که حال یکی از ان ها وخیم گزارش شده است. فرد مهاجم در تیراندازی افسران پلیس از پای درآمد . چهار مامور پلیس درگیر در این حادثه با تازگی از اکادمی پلیس فارغ التحصیل شده اند.

پلیس نیویورک اعلام کرده است که اطلاعات دقیقی درخصوص انگیزه فرد مهاجم ندارد و برای اینکه ان را حادثه ای تروریستی توصیف کرد ، زود است.

فرد مهاجم با تبر خود از ناحیه بازو و سر به دو مامور پلیس ضرباتی وارد کرد و جراحت وارده به یکی از ماموران پلیس شدید توصیف شده است.

هویت فرد مهاجم هنوز مشخص نشده اما فردی تقریبا سی و دو ساله معرفی شده است . در عین حال یک زن عابر در این حادثه بر اثر انحراف یکی از گلوله های شلیک شده و اصابت به وی ، زخمی شد که در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

چندی پیش نیز پلیس امریکا در شهر فرگوسن امریکا یک سیاهپوست را هدف قرار داد ، که موجب برپایی تظاهرات گسترده و خشونتهای فراوانی در این شهر شد .

کد خبر 275738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha