شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پس از تیم‌های صبای‌قم، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان، سپاهان‌اصفهان چهارمین تیم لیگ برتری بود که از گردونه مسابقات جامحذفی کنار رفت.

sepahan

به گزارش ايلنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی دست یابد. با این شکست قهرمان دو فصل پیش جام حذفی، وداع زودهنگامی با این رقابت ها داشت.

26 مهر در روز سوم از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر خود توانست با گل  مختار جمعه‌زاده در دقیقه 105 و از روی نقطه پنالتی سپاهان را حذف كند. در این بازی حسین رسولی بازیکن تیم گل‌گهر هم در دقیقه 110 و با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

با این پیروزی گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود. سپاهان یکی از مدعیان این رقابت‌ها که 2 سال پیش به عنوان قهرمانی دست یافته بود، با تحمل این شکست، وداع زودهنگامی با جام حذفی داشت.

  • گزارش ورزش سه در همين زمينه

در ادامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت.

سپاهان که امروز برای انجام یک بازی متعادل و ساده به مصاف تیم دسته اولی گل گهر سیرجان رفته بود، با تک گل مختار جمعه زاده از روی نقطه پنالتی در وقت اضافه مقابل حریف شکست خورد و از جام حذفی بیرون افتاد.

با این شکست حسین فرکی سرمربی سپاهان تنها لیگ‌برتر را برای موفقیت پیش رو دارد. سپاهان برخلاف همیشه از حضور در مسابقات آسیایی جا مانده و حالا دومین جام را هم از دست داده است. این تیم با کسب 4 قهرمانی در جام حذفی یکی از پرافتخارترین های این رقابت ها محسوب می‌ شود.

گل گهر که 9 سال است در لیگ دسته اول فعالیت می‌‌کند، دور بعد با نفت‌مسجدسلیمان مسابقه خواهد داد. این تیم در 10 دقیقه پایانی با اخراج حسین رسولی، 10 نفره بازی را ادامه داد.

کد خبر 275146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha