همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر، همچنان در کورس رقابت با نفت تهران باقی ماند.

sepahan

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان تهران ساعت 15 عصرپنجشنبه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

قضاوت این دیدار را جمشید محمدی با کمک های محمدرضا امینی و فرهاد مروجی بر عهده داشتند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند، که سپاهان برای باقی ماندن در کورس رقابت با نفت تهران صدرجدولی به کسب 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت.

همان طور که پیش بینی می شد، سپاهانی‌ها توانستند در دقیقه سوم بازی از سوی احسان حاج صفی یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتند اما این پایان کار نبود و نصرتی اجازه نداد سپاهان با برتری نیمه نخست بازی را به پایان برساند.

محمد نصرتی در دقیقه 45 این دیدار، از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش را برای پیکان به ثمر رساند و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

تا لحظات پایانی نیمه دوم، تساوی یک بر یک ادامه داشت اما در دقیقه 83، مهدی شریفی گل حیاتی و پیروزی بخش را برای تیم اش به ثمر رساند تا سپاهان 27 امتیازی که قبل از این دیدار پایین تر از استقلال در رتبه پنجم قرار داشت، 30 امتیازی شود و به خاطر تفاضل گل در رتبه دوم و پایین تر از نفت تهران قرار گیرد.

سعید دقیقی و مرتضی آقاخان در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند و لوسیانو پریرا نیز با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 92 از زمین اخراج شد.

پیکان با این شکست، یک پله در جدول سقوط کرد و در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

کد خبر 280098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha