جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پارسه در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، با گل طاهری از روی نقطه پنالتی فولاد خوزستان را حذف کرد.

پارسه

به گزارش "ورزش سه"، تيم پارسه تهران در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال ايران مقابل فولاد خوزستان به برتري رسيد و به مرحله بعدي راه يافت. پارسه دسته اولي در اين بازي با پنالتي طاهري از حريف پيش افتاد و توانست تا آخر بازي از اين گل محافظت کند و منتظر حريف خود در ديدار فردا و پس از ديدار فولاد نوين و استقلال تهران باشد.

امير عابدينی که در اين بازي حاضر بود نشان داد بار ديگر براي نمايش قدرت فني‌اش اصرار زيادي دارد. مديرعامل سابق باشگاه داماش و پرسپوليس بارها نکات فني مورد نظرش را به گوش کادرفني پارسه مي‌رساند. کاوه عابديني، برادرزاده امير عابديني و سرمربي تيم پارسه بارها براي شنيدن نکات فني بازي به سمت امير عابديني رفت.

در اين ديدار دراگان اسکوچیچ که ترجيح داده بود دو ملی‌پوش خود که در اردوي ليسبون حاضر بود را از ابتدا به ميدان نفرستاد و بعد از اينکه کار گره خورد، سروش رفیعی و احمد عبدالله زاده در دقایق 46 و 62 به ترتیب جایگزین امید خالدی و ایمان موسوی کرد .

در دقیقه 79 سالک مربی تیم فوتبال پارسه نیز به علت اعتراض به داوری از روی نیمکت اخراج شد.

اين بازي در حضور کمتر از هزار تماشاگر و در ورزشگاه صنايع دفاع برگزار شد و اعضای تیم ملی ناشنوایان نيز از تماشاگران ويژه اين ديدار بودند.

کد خبر 275023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha