همشهری آنلاین: پرسپولیس با سه گل بازی مقابل کارگر بنه‎گز را به سود خود تمام کرد. حریف بوشهری پرسپولیس با اینکه سه گل دریافت کرد بازی خوبی از خود نشان داد.

این ديدار با حضور اندک تماشاگر پرسپولیسی برگزار شد و پيام صادقيان مهاجم پرسپوليس پس از 2 ماه غيبت به دليل محروميت از دقيقه 51 بازي مقابل کارگر بنه گز به ميدان آمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در جام حذفی امروز از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم کارگر بنه گز بوشهر بود که در پایان با گل‌های ‌گل عباس‌زاده، صادقیان و عالیشاه مقابل میهمان خود به پیروزی رسید.

در این بازی که کمتر از 2 هزار نفر از آن استقبال کرده بودند پرسپولیس با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، رضا حقیقی، محمد نوری، امید عالیشاه، هادی نوروزی، محمد عباس‌زاده و مهدی طارمی وارد زمین شد.

در این بازی کاملا یک‌طرفه پرسپولیس از دقیقه یک تا پایان بازی موقعیت‌های متعددی را روی دروازه تیم بوشهری ایجاد می‌کرد اما هربار با بی‌دقتی مهاجمانش این فرصت‌ها را از دست می‌داد. محمد عباس‌زاده در نیمه نخست روی ارسال هادی نوروزی از نقطه کرنر توانست با ضربه سری دقیق گل اول را برای سرخ‌پوشان به ثمر برساند. در ادامه پرسپولیسی‌ها چندین بار در عمق دفاع حریف صاحب موقعیت‌های خوبی شدند که عباس‌زاده و سایر مهاجمان این تیم آنها را از دست می‌دادند.

با آغاز نیمه دوم پرسپولیس همانند نیمه نخست هجومی بازی می‌کرد و بارها صاحب موقعیت شد. در دقیقه 50 پرسپولیس صاحب یک پنالتی شد. در شرایطی که این خطا روی مهدی طارمی انجام شده بود وخود این بازیکن قصد داشت این ضربه را بزند عباس‌زاده با برداشتن توپ و گذاشتن آن روی نقطه پنالتی طوری به سمت زدن این ضربه رفت که همه مطمئن شدند می‌تواند این توپ را گل کند اما مهاجم جوان سرخ‌ها پنالتی را با شوت محکمی که بر آسمان کوبید از دست داد و بلافاصله از سوی درخشان تعویض شد.

بازیکنی که جای عباس زاده می‌آمد هم کسی نبود جز پیام صادقیان که پس از دو ماه محرومیت نخستین بازی خود را برای سرخ‌ها انجام می‌داد. هواداران پرسپولیس که فکر می‌کردند درخشان این بازیکن را از ابتدا در ترکیب قرار می‌دهد با ورود صادقیان به زمین به شدت او را تشویق کردند و خواستار گلزنی از سوی او شدند.

پس از ورود صادقیان هم حملات پردامنه پرسپولیس همچنان ادامه داشت اما شاگردان درخشان از این موقعیت‌ها استفاده نمی‌کردند. در دقیقه 78 پیام صادقیان با حرکت در محوطه جریمه به وسیله مدافع حریف سرنگون شد و خودش پشت توپ قرار گرفت و این موقعیت را به دومین گل پرسپولیس تبدیل کرد.

در دقیقه 86 پاسکاری‌های خوب خانزاده و نوری در نهایت به عالیشاه رسید که او با شوتی محکم گل سوم را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

حاشیه‌ها:

- هواداران پرسپولیس با شروع بازی از تیمشان می‌خواستند که حریف خود را 6 تایی کند.

- حمید درخشان در نخستین بازی تیمش برای تعطیلات لیگ ترکیب اصلی خود را به میدان فرستاده بود تا شاگردانش را آماده رقابت‌های حساس بعدی در لیگ برتر کند.

- محمد عباس‌زاده پس از این که پنالتی را خراب کرد و تعویض شد به سمت نیمکت نرفت و مستقیما راهی رختکن شد تا ناراحتی خود را از این تعویض نشان دهد.

کد خبر 274985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha