یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: پرسپولیس بعد از گذشت ۱۱هفته از لیگ برتر همچنان پُرحاشیه‌ترین تیم ایران است.

فوتبال-پرسپولیس

 سرخپوشان تهراني از همان ابتداي فصل جزو سوژه‌هاي مهم رسانه‌ها بودند و به‌نظر نمي‌رسد حاشيه‌هاي اين تيم تمام شدني باشد. موضوع مهم در چند روز اخير، به اعتراض برخي از بازيكنان پرسپوليس به حضور يك خبرچين در اين تيم مربوط مي‌شود و اين موضوع با واكنش آنها روبه‌رو شده است. محمد نوري كاپيتان پرسپوليس در واكنش به اين موضوع مي‌گويد:«اين كارها كه اخبار تيم را به بيرون مي‌دهند كار آدم‌هاي ضعيف است. مطمئنا براي باشگاه كاري ندارد كه جاسوس تيم را پيدا كند ولي اين كارها آخر و عاقبت ندارد.»رضا نورمحمدي مدافع مياني پرسپوليس هم به اين موضوع واكنش نشان مي‌دهد: « زمان دايي هم پرسپوليس خبرچين داشت و وقتي در تمرينات حرفي زده مي‌شد به يك ساعت نمي‌كشيد كه به رسانه‌ها راه پيدا مي‌كرد.

اميدوارم مسئولان باشگاه هرچه زودتر اين موضوع را پيگيري كنند. الان شرايط طوري است كه در تيم احساس امنيت نمي‌كنيم تا با هم حرف بزنيم.» رضا حقيقي هم از اتفاقات اخير ناراحت است. او مي‌گويد: «اميدوارم جاسوس پرسپوليس همانطور كه سرمربي تيم گفت، شناسايي شده و به‌خاطر خيانت‌هايي كه كرده، توسط مسئولان باشگاه به اشد مجازات برسد.» حميد درخشان، سرمربي پرسپوليس هم 2 روز پيش تأكيد كرد بالاخره خبرچين پرسپوليس را پيدا خواهد كرد. از اردوي سرخپوشان خبر مي‌رسد كه سرمربي پرسپوليس و همچنين برخي از بازيكنان قديمي اين تيم به 2نفر مشكوك هستند و قرار است درخشان اين موضوع را به‌صورت دقيق‌تر مورد بررسي قرار دهد تا از مسائل پشت پرده مطلع شده و شك او به يقين تبديل شود. البته پرسپوليس و استقلال در اين سال‌ها چندبار با چنين چالشي مواجه شدند ولي هيچ وقت هم نامي از بازيكن جاسوس يا خبرچين برده نشد.

اختلاف با اسپانسر

پرسپوليس اين روزها با اسپانسر باشگاه هم اختلاف پيدا كرده و حتي ديروز اين شايعه هم مطرح شد كه مسئولان باشگاه قفل اتاق اسپانسر را شكسته‌اند. تنش‌ها در باشگاه پرسپوليس ميان مسئولان اين باشگاه و شركت بهره‌بردار پرسپوليس كه به‌عنوان اسپانسر فعاليت مي‌كند اين روزها به اوج خودش رسيده است. صورتجلسه قراردادي كه ميان اسپانسر و مسئولان باشگاه پرسپوليس بسته شد به جز حميدرضا سياسي به امضاي همه رسيده است. سياسي با 2 بند اين صورتجلسه مخالفت دارد. او مي‌گويد درصورت پاس نشدن نخستين چك اسپانسر قرارداد 2 طرف به‌صورت يكطرفه لغو شود كه اين موضوع با مخالفت اسپانسر روبه‌رو شده و اين در حالي است كه در قرارداد هم ثبت شده كه اگر چك اسپانسر به هر دليلي پاس نشد تا 10روز فرصت براي پاس شدن اين چك وجود داشته باشد و در صورتي كه اين اتفاق نيفتد خادم به‌عنوان «حَكم» حُكم به ادامه يا لغو قرارداد بدهد اما سياسي مي‌خواهد در قرارداد بندي گنجانده شود كه اگر يك چك اسپانسر پاس نشد خيلي فوري و سريع اين قرارداد باطل اعلام شود. موضوع مهم ديگر اين است كه طبق قرارداد بايد همه موارد IT و روابط عمومي در حوزه اختيارات اسپانسر باشد تا بتواند از آن درآمدزايي كند اما سياسي اين بند را هم قبول ندارد. شنيده مي‌شود كه تغييرات مديريتي در باشگاه پرسپوليس به‌زودي رخ خواهد داد و بايد ديد در اين ميان زور كدام‌يك از طرفين بيشتر است و آيا مسائل پشت پرده در تصميم‌گيري‌هاي كلان باشگاه پرسپوليس تأثيرگذار خواهد بود يا خير.

 

کد خبر 275188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha