رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با ابراز خرسندی از انتخاب پروژه دریاچه شهدای خلیج‌فارس (چیتگر) از سوی هیأت داوران مترو پلیس به‌عنوان یکی از ۲۰پروژه برتر کلانشهرهای جهان در سال۲۰۱۴گفت: دریافت این پروژه گواهی بر عملکرد قوی در حوزه فنی و مهندسی ایرانی بوده و پایانی بر حاشیه‌سازی‌ها برای این دریاچه است.

دریاچه شهدای خلیج فارس

به‌نظر اقبال شاكري، اين اتفاق بزرگي براي سازندگان، مجريان و متوليان جامعه مهندسي كشور است كه توانمندي‌هاي طراحي و ساخت پروژه در كشور در سطح بين‌المللي مورد تقدير قرار مي‌گيرد. اين عضو شوراي شهر تهران تأكيد كرد كه ارزيابي پروژه‌هاي شهرداري به حيطه دانشگاهي سپرده شود تا فضا براي اظهارنظرهاي غيركارشناسي و حاشيه‌سازي از بين برود.

وي همچنين با اشاره به معرفي پروژه‌هاي تونل نيايش و بزرگراه طبقاتي شهيدصدر در (پي‌ا‌ي‌ام) انجمن بين‌المللي مديريت پروژه از سوي معاونت عمراني شهرداري تهران گفت: كسب جوايز بين‌المللي براي اين دو پروژه نشان داد كه پروژه‌هاي عمراني شهرداري تهران در جايگاه رقابت با نمونه‌هاي ديگر در كلانشهرهاي جهان است و ما اميدواريم در آينده شاهد آن باشيم كه در معاونت برنامه‌ريزي شهرداري حضور پروژه‌ها در رقابت‌هاي بين‌المللي به‌صورت جدي دنبال شود. به عقيده شاكري اگر در يك پروژه 80درصد موفقيت حاصل شود يعني آن پروژه به درستي اجرا شده است.

کد خبر 274603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha