مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
۰ نفر

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از افتتاح «گنبد مینا» بزرگ‌ترین آسمان نمای خاورمیانه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.

gonbad mina

اردشير نوريان ضمن بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: مركزعلم و آسمان نماي گنبدمينا يكي از شاخص‌ترين پروژه‌هاي مديريت شهري در پايتخت است كه با تلاشي چند ساله روز دوشنبه‌آينده با حضور شهردار تهران و مقامات كشوري افتتاح خواهد شد. وي با اشاره به ويژگي‌هاي گنبد‌مينا يادآور شد:

اين مجموعه يك فضاي علمي، فرهنگي و تفريحي با تكنولوژي بسيار پيشرفته است كه در آن فيلم‌هاي چند بعدي، مدل‌هاي علمي، آخرين دستاوردهاي علمي كشور و دنيا در حوزه نجوم، هوا فضا و ساير علوم‌پايه به نمايش درخواهد آمد.

مديرعامل شركت نوسازي عباس آباد تصريح كرد: گنبد مينا به لحاظ تكنولوژي و معيارهاي كمي و كيفي در سطح خاورميانه بي‌نظير و در رديف نمونه‌هاي برتر جهان است كه با 1800متربع مساحت، سالن نمايش بسيار پيشرفته كره‌اي شكل با ظرفيت 150نفر و ديواره‌هاي نمايش ديجيتال و ويترين‌هاي نمايش آثار علمي، فضايي شگفت انگيز را ايجاد كرده است.

به گفته نوريان، گنبدمينا در منطقه فرهنگي و گردشگري عباس آباد كانون حضور و فعاليت جامعه دانشگاهي و نخبگان علمي كشور است و تاكنون نيز سازمان‌ها و نهاد‌هاي علمي كشور نظير سازمان هوافضا، موزه علم و مراكز دانشگاهي كشور در زمينه توليد محتواي علمي و آموزشي همكاري تنگاتنگي را داشته‌اند.

کد خبر 273744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha