همشهری‌آنلاین: انتشارات این مرکز در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با ۱۲۵ اثر حضور دارد. علاوه بر این، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در دو بخش عکس و اسناد نمایشگاه نیز شرکت کرده است.

مرکز اسناد دفاع مقدس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایبنا مدیر روابط عمومی انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان این‌که کتاب‌های انتشارات «صفحه جدید» هم در غرفه انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس عرضه می‌شود، افزود: مجلدهای 22 و 23 از مجموعه روزشمار این مرکز، با نام‌های «عملیات محرم» و «والفجر مقدماتی» برای نخستین‌بار در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس عرضه می‌شوند و پس از این نمایشگاه در آئینی رونمایی خواهند شد.

سوری درباره ویژه‌برنامه‌های این مرکز در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس توضیح داد: کتاب‌های «اطلس خوزستان»، «فرماندهان صدام»، «همسفر»، «جنگ ایران و عراق و نظریه جنگ عادلانه» هشتم مهرماه 93 از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 در سالن اجتماعات نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور دکتر حسین اردستانی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، راویان، نویسندگان آثار و سردار سرتیپ پاسدار «احمد غلامپور» فرمانده قررگاه کربلا در دوران دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

مدیر روابط‌ عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در این‌باره افزود: همچنین نهم مهرماه 1393 از ساعت 16 تا 18 و 30 دقیقه کتاب «تجزیه تحلیل استراتژی نطامی عراق در جنگ با جمهوری اسلامی ایران» نوشته فرهاد درویشی با حضور محمد دردیان و علی اسحاقی، اردستانی راویان و نویسنده اثر نقد می‌شود.

غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، ابتدای سالن ناشران «پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و تقریظ‌های مقام معظم رهبری» که از سوم مهرماه جاری در باغ‌موزه دفاع مقدس برپاست، قرار دارد.

کد خبر 273262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha