همشهری آنلاین: دور هشتم مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۴ چهار پیروزی و یک تساوی برای ایران به همراه داشت.

Durban Chess Logo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شطرنج، در دور پنجم كه بعد از ظهر روز سه‌شنبه (1 مهر) برگزار شد، در بخش پسران، نیما جوانبخت برابر حریفي از سوئد به پیروزی رسید و سید محمدامین طباطبایی و سید خلیل موسوی به ترتیب برابر حریفان خود از چین و ترکیه به تساوی رسیدند.


در بخش دختران، درسا درخشانی بر حریف آفریقای جنوبی خود به پیروزی رسید و صدیقه کلانتری و مطهره اسدی مغلوب حریفان خود از بلغارستان و هند شدند.

در دور ششم در بخش پسران، سید محمدامین طباطبایی برابر حریف خود از لهستان به پیروزی رسید. نیما جوانبخت و سید خلیل موسوی به ترتیب مغلوب حریفان خود از ارمنستان و آمریکا شدند.

به این ترتیب در پایان دور ششم طباطبایی با 5 امتیاز در ردیف 7، موسوی با 4 امتیاز در ردیف 22 و جوانبخت با 3.5 امتیاز در ردیف 20 جدول مسابقات قرار گرفتند.

در بخش دختران، مطهره اسدی و درسا درخشانی برابر حریفان خود از آمریکا و صدیقه کلانتری برابر حریف خود از رومانی به برتری دست یافتند.

به این ترتیب در پایان دور ششم اسدی، درخشانی و کلانتری هر کدام با 4 امتیاز در ردیف‌های 12، 13 و 15 جدول مسابقات قرار گرفتند.

در دور هفتم که پس از یک روز استراحت، روز پنجشنبه (3 مهر) برگزار شد، در بخش پسران، سید محمدامین طباطبایی و سید خلیل موسوی برابر حریفان خود از روسیه و کرواسی به پیروزی رسیدند و نیما جوانبخت مغلوب حریف خود از ایتالیا شد.

در بخش دختران، مطهره اسدی و درسا درخشانی برابر حریفان خود از قزاقستان و آرژانتین به پیروزی رسیدند و صدیقه کلانتری مغلوب حریف خود از آمریکا شد.

در دور هشتم در بخش پسران، نیما جوانبخت بر حریف خود از استرالیا به پیروزی رسید. سید محمدامین طباطبایی برابر حریفي از روسیه به تساوی دست یافت و سید خلیل موسوی مغلوب حریف خود از ترکیه شد.

در بخش دختران، مطهره اسدی، صدیقه کلانتری و درسا درخشانی برابر حریفان خود از بلغارستان، چین و آفریقای جنوبی به پیروزی رسیدند.

 

کد خبر 273155

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha