همشهری آنلاین: شطرنج‌بازان کشورمان در مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان ۲۰۱۴ جهان در دوربان آفریقای جنوبی موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

M.Tabatabaea

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شطرنج، در دور نهم مسابقات در بخش پسران، نیما جوابخت بر حریف خود از آرژانتین غلبه کرد. سید محمد امین طباطبایی و سید خلیل موسوی برابر حریفان خود از ارمنستان و هند به تساوی رسیدند.

در بخش دختران، مطهره اسدی و صدیقه کلانتری برابر حریفان خود از چین و استرالیا به برتری دست یافتند. درسا درخشانی برابر حریف یونانی خود به تساوی رسید.

در دور دهم در بخش پسران، نیما جوابخت و سید خلیل موسوی بر حریفان خود از رومانی و نروژ غلبه کردند و سید محمد امین طباطبایی برابر حریفي از ایتالیا به تساوی رسید.

در بخش دختران، درسا درخشانی بر حریف خود از روسیه غلبه کرد. صدیقه کلانتری با حریفي از ترکیه به تساوی رسید و مطهره اسدی بازی را به حریفي از قزاقستان واگذار نمود.

در دور يازدهم و پایانی مسابقات در بخش پسران، نیما جوابخت برابر حریف خود از آلمان به تساوی رسید، سید محمد امین طباطبایی بر حریف خود از ازبکستان غلبه کرد و سید خلیل موسوی بازی را به حریف هلندی خود واگذار نمود.

در بخش دختران، مطهره اسدی و صدیقه کلانتری برابر حریفاني از آمریکا و هند به برتری دست یافتند و درسا درخشانی مغلوب حریفي از اسلوونی شد.

بدين ترتيب محمد امین طباطبایی با 8.5 امتیاز در رده سنی زیر 14 سال پسران موفق به کسب مدال نقره شد و مطهره اسدی با 8 امتیاز در رده سنی زیر 10 سال دختران مدال برنز را به خود اختصاص داد.

مطهره اسدی

 

کد خبر 273919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha