همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی اراضی عباس آباد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه« لبخند صلواتی» با حضور هنرمندان و فعالان حوزه طنز دفاع مقدس در بوستان حضرت ابراهیم (ع) «آب و آتش» برگزار می‌شود.

به گزارش مهر،این ویژه برنامه هر شب از ساعت 20 الی 22 با حضور فعالان حوزه طنز دفاع مقدس،شاعران مطرح، بازیگران و کارگردانان سینمای دفاع مقدس برگزار می شود.

سید محمد حسین حجازی یادآورشد : بحث و نقد در مورد فیلم های سینمایی طنز با محوریت دفاع مقدس، و اجرای پلان هایی از این فیلم ها از جمله برنامه های جذاب برنامه لبخند صلواتی است ضمن آنکه مرور خاطرات 8 سال دفاع مقدس با حضور ایثارگران و جانبازان، اجرای تئاتر و... از جمله برنامه های جنبی «لبخند صلواتی» است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی اراضی عباس آباد با تاکید براینکه تبدیل این اراضی به بزرگترین قطب فرهنگی کشور یکی از اولویت های شهرداری تهران است بیان کرد: تمامی برنامه های اجتماعی و فرهنگی این مجموعه براساس یک تقویم فرهنگی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: تعریف این منطقه از نظر کاربری و سطح مخاطبین، یک پهنه فرهنگی فاخر است که امیدواریم با استمرار فعالیت های فرهنگی و هنری و نیز تکمیل فضاها و طرح های مجموعه بستر مناسبی برای حضور و فعالیت اهالی فرهنگ و هنر در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی ایجاد شود.

کد خبر 272973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha