مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه پیش بینی می شود مسافران مترو با آغاز مهرماه ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یابند گفت: در این ایام با تمام طرفیت و توان به شهروندان خدمات رسانی می کنیم تا بتوانیم جوابگوی افزایش حجم سفرها باشیم.

به گزارش مهر، محسن نایبی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر به طور معمول حدود 2 میلیون و 500 هزار مسافر با مترو سفر می کنند که پیش بینی می شود این تعداد در مهرماه به بیش از 3 میلیون نفر در روز برسد.

وی از رايگان بودن خدمات مترو تهران براي دانش آموزان و دانشجويان در روز اول مهر خبر داد و گفت: پيش بيني مي شود كه در روز اول مهر مترو بيش از صد هزار دانش آموز و دانشجو را جابجا كند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: اكنون برنامه ريزي لازم براي به كارگيري حداكثر توان در تمامي بخشها صورت گرفته است كه براين اساس 555 واگن به صورت كامل تعمير، بازبيني و نظافت مي شوند تا به بهترين نحو آماده خدمات رساني باشيم.

وی درباره افزايش حركت قطارها گفت: فاصله گذر قطارها مثل روزهاي عادي است اما اين آمادگي وجود دارد كه در زمان ازدحام قطارهاي فوق العاده براي جابجايي بهتر و سريعتر مسافران انجام شود.

نايبي با بيان اينكه از آغاز سال تحصيلي زمان تردد قطارها در خط سه افزايش مي يابد تصريح كرد: اكنون خط سه از ساعت 7 تا 20 فعال است كه از ابتداي مهر تردد قطارها ساعت 5:30 صبح از مبادي حركت آغاز و تا 22:30 دقيقه با فاصله گذر 15 دقيقه ادامه خواهد داشت.

وي با تاكيد بر آماده باش اورژانس در ايستگاههاي امام خميني (ره)، علم و صنعت، صادقيه، كرج، شهرري و بهشتي گفت: حضور عوامل انتظامات جهت ساماندهي ورودي و خروجي ايستگاههاي مترو مخصوصا در ايستگاههاي شلوغ نظيرايستگاههاي پانزده خرداد، امام خميني (ره) و صادقيه هم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 271966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha