همشهری آنلاین: رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: تصمیمات غلط خادم باعث شده تا پرسپولیس به این روز بیفتد و وزیر ورزش باید پاسخگوی این مسائل باشد.

حسن زمانی

حسن زمانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس و نحوه برکناری علی دایی و علیرضا رحیمی از سرمربیگری و مدیرعاملی این باشگاه گفت: اخیراً تصمیماتی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای برکناری مدیرعامل و سرمربی این تیم اتخاذ شده که با توجه به اینکه مقدمات واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای ورود به خصوصی شدن انجام شده، این تصمیمات غلط باعث می‌شود تا هزینه‌های اضافی به این باشگاه تحمیل گردد.

وی ادامه داد: این تصمیمات غلط باعث می‌شود در روند واگذاری پرسپولیس خلل ایجاد شود و می‌بینیم همین تصمیم غلط بیش از 5 میلیارد تومان هزینه به این باشگاه تحمیل می‌کند که نیازی به این هزینه نبود و این هزینه بر روی هزینه‌های دیگر می‌آید و باعث می‌شود باشگاه پرسپولیس از بازده اقتصادی بیفتد.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس از طرف کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در مجلس، نظارت ویژه‌ای به این قضیه داریم و زیربار این هزینه‌ها نمی‌رویم و شخص امیر خادم با انتخاب‌های غلطی که برای پرسپولیس انجام داد باید جوابگوی این شرایط باشد و دیدیم که متأسفانه روز گذشته این مسائل به سکوها هم کشیده شد و اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد که زیبنده نبود.

زمانی اظهار داشت: همه هم و غم سازمان خصوصی‌سازی براساس مصوبه‌ای دارد این است که این دو باشگاه از شرایطی که دارند خارج شوند تا دیگر شاهد تصمیمات غلط این‌چنینی نباشیم، اما می‌بینیم که این تصمیم غلط هزینه‌های زیادی به پرسپولیس وارد کرده است.

وی در پایان با مخاطب قرار دادن وزیر ورزش گفت: این تصمیمات غلط را معاونین شما می‌گیرند، اما قطعاً این قضیه برای شما هزینه خواهد داشت و باید پاسخگوی تصمیمات غلط زیرمجموعه‌تان باشید.

کد خبر 271769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha