همشهری‌آنلاین: دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر مساوی شد.

پرسپولیس

به گزارش تسنیم، پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن چند روز ملتهب و پرحاشیه از ساعت 19:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفت تا بعد از برکناری علی دایی شاهد اولین تجربه مربیگری حمید درخشان در فصل جاری باشیم. نتیجه نهایی این دیدار تساوی یک بر یک بود. کیومرث چراغی در دقیقه 4 برای نفت مسجد سلیمان و هادی نوروزی در دقیقه 56 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

عادت اخیر سرخ‌ها به شوکه شدن در این بازی هم تداوم پیدا کرد و در دقیقه 4 کیومرث چراغی با نفوذ از جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس و شوت محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه نیلسون را باز کرد تا این گل زودهنگام به عنوان اولین رکورد درخشان ثبت شود.

پرسپولیس بعد از دریافت گل آن طور که انتظار می‌رفت به آب و آتش نزد. چند حمله پراکنده تنها واکنش تیم بی‌برنامه درخشان به گل خورده بود و بازیکنان نفت هم با دلخوش کردن به چند ضدحمله‌ای که نصیب‌شان شد بیشتر به زدن شوت‌های از راه دور پرداختند.

با شروع نیمه دوم تیم میهمان هجومی‌تر ظاهر و یکی دو بار هم روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد. تیم تحت هدایت درخشان با تکیه بر نفوذ‌ بازیکنان لب خط خود بالاخره در جناح راست خط دفاعی نفت صاحب ضربه ایستگاهی چسبیده به خط طولی محوطه جریمه شد که در این هنگام سرمربی سرخپوشان اقدام به تعویض دو بازیکن کرد تا هادی نوروزی تازه نفس پشت توپ بایستد. نوروزی در دقیقه 56 گل تساوی را به ثمر برساند و عنوان تعویض طلایی را به خود اختصاص داد.

نفتی‌ها بعد از دریافت گل مساوی دقایقی روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند اما با فروکش کردن این موج احساسی، پرسپولیس نبض بازی را در اختیار گرفت و به طراحی حملات روی دروازه میهمان پرداخت اما در نهایت هم به جایی نرسید. در اواخر بازی هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما دروازه‌ها بسته ماند تا این دیدار با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات خاتمه پیدا کند.

در این دیدار محسن بنگر و حمیدرضا علی‌عسکر از پرسپولیس و حامد محمودی، سعید سالارزاده و میلاد سلیمان‌فلاح از نفت مسجد سلیمان توسط داور با کارت زرد جریمه شدند.

کد خبر 271683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha