پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فولاد با پنالتی رفیعی در دقایق پایانی ۳ امتیاز حساس بازی مقابل گسترش را به خودش اختصاص داد تا موقعیت تارتار هم به خطر افتاد.

foulad

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فولاد و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی فولاد به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ‌برتر، ورزشگاه تختی اهواز، تماشاچی: نزدیک 2 هزار نفر
داور: محمد صفایی، کمک‌ها: اسد حاج محمد، رسول زورقی

اخطار: شریفات(فولاد)، نقی‌زاده، لوپز، باتیستا(گسترش)

  • فولاد خوزستان: علی سلیمی، ایوب والی، امید خالدی، ساسان انصاری(66- بهمن کامل)، احمد عبدالله زاده(66- شهاب کرمی)،مهرداد جماعتی،چاگو( 83- علیرضا ربانی)،مساریچ، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو

سرمربی:دراگان اسکوچیچ

  • گسترش فولاد: رودریگو لوپز، مرتضی اسدی ،محمود خمیسی، بهنام داداش زاده، میثم نقی زاده، مرتضی محفوظی(78- علیرضا نقی زاده)، امید نظامی پور،پیمان رنجبری( 64- میلاد جهانی)، مگنو باتیستا،جابر انصاری،محمد امین درویشی(89- مهرداد بایرامی)

سرمربی:مهدی تارتار

نیمه اول این بازی پایاپای بود و شاگردان اسکوچیچ و تارتار نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند تا در نیمه دوم تلاش بیشتری کنند. در نیمه دوم فولاد حملات بیشتری داشت و اسکوچیچ با تعویض هایی قصد داشت خیلی زود به گل برسد اما مدافعان گسترش توپ را دفع کردند. در دقایق پایانی قولاد صاحب پنالتی شد و رفیعی توپ را گل کرد.

  • شرح گل:

1-صفر(فولاد) در دقیقه 93خمیسی مدافع گسترش روی بازیکن فولاد خطا کرد که داور پنالتی گرفت و رفیعی این پنالتی را گل کرد.

کد خبر 271619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha