همشهری آنلاین: مراسم تجلیل از بازنشستگان پدافند هوایی در استان البرز با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)و جمعی از مسولین این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از کرج امیر اسماعیلی در این مراسم گفت: عزیزان پیشکسوت زحمات بسیار زیادی را برای پدافند متحمل شده اند امروز پدافند هوایی 60 سال سابقه و تجربه دارد و از همه ظرفیت های موجود جهت دفاع مقتدرانه از کشور استفاده می کندو افتخار دارد به اینکه مقام معظم رهبری کلیه مطالبات تخصصی خودشان از دفاع هوایی را با قرارگاه پدافند هوایی مطرح می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در ادامه اظهار داشت: دعای شما بازنشستگان و پیش کسوتان برای همرزمان خود در پدافند که در جبهه های نا مشخص فعالیت می کنند مشهود است و ما هم سعی می کنیم با استفاده از نصایح و رهنمود های شما راه را بهتر ادامه دهیم.

سرتیپ اسماعیلی در پایان با اشاره به ایثار گری های کارکنان پدافند در دوران جنگ تحمیلی افزود: شهدای پدافند در عرصه ای به شهادت رسیدند که سینه به سینه و رودررو در مقابل دشمن ایستادند و مظلومانه اما مقتدرانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده پنج تن از شهدای پدافند هوایی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 271186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha