همشهری‌آنلاین: مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در دور جدید مدیریت این سازمان به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود.

امیر عباس تقی‌پور

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیر عباس تقی‌پور در نشست مسئولین روابط عمومی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و واحدهای تابعه اداره کل درمان استان تهران با بیان این مطلب، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی از تعدد و تنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مخاطبان برخوردار است و با توجه به گستره جامعه هدف این سازمان، باید در روابط عمومی تلاش بیشتری داشته و به نیازهای مخاطبان توجه کنیم.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است که با تلاش آگاهانه کارگزاران روابط عمومی به منظور جلب رضایت مخاطبان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حوزه اطلاع رسانی دقیق، شفاف و با سرعت در حال انجام کار است و معتقدم، اطلاع رسانی درروابط عمومی نباید به تبلیغ صرف برای سازمان تبدیل شده و از ماهیت و مأموریت خود دور بیفتد.

تقی‌پور بر لزوم انتقال نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات بیمه شدگان و کارفرمایان به مسئولان سازمان برای تصمیم گیری جامع و یافتن راه حل ها ی مناسب برای به حداقل رساندن مشکلات سازمان تاکید کرد.

وی بابیان اینکه یکی از وظایف روابط عمومی‌ها افکار سنجی است، گفت: متاسفانه افکار سنجی مخاطبان با وجود اهمیت بسیار بالا از جایگاه مناسبی در این سازمان برخوردار نبوده و اقداماتی برای ایجاد واحدی برای افکار سنجی مخاطبان در تأمین اجتماعی در حال انجام است.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: روابط عمومی در کشور از زمان ورود تکنولوژی های نوین ارتباطی تخصصی تر شده و مطالعات و پیشرفت های خوبی نیز در این حوزه انجام گرفته است.

در ادامه این مراسم، مدیر کل درمان استان تهران نیز گفت : حوزه روابط عمومی جایگاه ویژه ای در هر سازمانی دارد و از حساسیت زیادی برخوردار است.

دکتر محمد تقی خسروانی مقدم افزود: در روابط عمومی، سعه صدر و اخلاق مداری باید بیش از سایر واحدها حاکم باشد.

وی اظهار داشت:با تغییر زیر ساخت ها در روابط عمومی، تقسیم درست کار پویایی در عملکرد این حوزه بیشتر خواهد شد.

دکتر خسروانی مقدم با اشاره به فعالیت های انجام شده برای پرداختن به ماموریت های اصلی سازمان در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شاهد آن هستیم که اعتماد عمومی از بین رفته به سازمان، در حال ترمیم و اعاده است.
وی ابراز امیدواری نمود: نتیجه تمامی فعالیتهای در حال انجام منجر به رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران عزیز شود.

گفتنی است در این نشست لوح تقدیر مدیریت درمان استان تهران به مسئولین روابط عمومی های بیمارستانها، مراکز درمانی و واحدهای تابعه اهدا شد.

کد خبر 271012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha