همشهری‌آنلاین: تکنولوژی‌های نوین، قدرتی را در اختیار مدیران و سازمان‌ها قرار داده است که اگر این قدرت با اخلاق آمیخته نشود می‌تواند بسیار مخرب و سازمان‌های انسانی را به عرصه‌ای از چالش‌های گوناگون بکشاند.

علی اکبر فرهنگی

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، دکتر علی اکبر فرهنگی از سخنرانان این کنفرانس با بیان این مطلب افزود: هر یک از این چالش‌ها خود دشواری‌های متعددی را برای جوامع انسانی به همراه خواهد آورد.

در سخنرانی پدر مدیریت رسانه ایران تلاش می‌شود که نخست ویژگی‌های مدرنیسم و تحولات حاکم بر آن ارایه و سپس مقایسه‌ای با جهان پیش از عصر ارتباطات و اطلاعات انجام پذیرد.

انسان محور هر حرکت و تحول است، ارتباطات گسترده و همه جانبه، شکل‌گیری سازمان‌های مجازی، توجه ویژه به منابع انسانی سازمان‌ها و استفاده بهینه از آن (سرمایه اجتماعی)، توجه به اقتصادهای فراملی، تلاش‌های تازه برای افزایش بهره‌وری، ساختارهای تازه سازمانی، جهان کوچک با رسانه‌های جمعی و انبوه، حرکت به سوی خصوصی سازی و جهانی شدن و افزایش گستره همگانی از محورهای اصلی سخنرانی پدر مدیریت رسانه ایران در این کنفرانس است.

کد خبر 271806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha