همشهری‌آنلاین: مدرس دانشگاه ارتباطات و بازرس انجمن روابط عمومی کشور گفت: مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک فرهنگی و تاثیر آن در عرصه‌های ارتباطات، رسانه، روابط عمومی و... بسیار حایز اهمیت است و در شرایط کنونی این نیاز بسیار بیشتر از قبل احساس می‌شود.

محمدرضا حقیقی

به گزاش ايرنا، محمدرضا حقیقی افزود: بدون دستیابی به فرصت‌های استراتژیک منافع استراتژیک در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: همه سازمان‌ها برای موفقیت به مدیریت قوی، منابع کافی، ارزش افزوده، نیروی انسانی متخصص و کارامد و...نیازمند می‌باشند.

این مدرس علوم ارتباطات با بیان اینکه مفهوم استراتژی زاییده فضای رقابتی و محدودیت منابع است افزود: از آنجای که سازمان‌ها دارای منابع نامحدود نمی‌باشند همواره با محدودیت‌های منابع مادی، زمان و محدودیت‌های قوای فکری مواجه می‌باشند.

نویسنده چندین کتاب در حوزه ارتباطات و رسانه تاکید کرد: مصرف نادرست و بی‌رویه منایع محدود سازمان برای موضوعات غیر اصلی و کم اهمیت به معنی واگذاری میدان به رقبایی است که منابع خود را بر روی موضوعات اصلی محیطی متمرکز کرده‌اند.

حقیقی از تدوین کتابی با عنوان مولفه‌های فرهنگی و مدیریت دانایی خبر داد و گفت: این کتاب در 150 صفحه با همکاری مولفین: اسماعیل کاوسی و سید محمود هاشمی به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: این کتاب با موضوعات مدیریت دانایی، زنجیره دانایی، مدیریت دانش، برنامه‌ریزی آموزشی، تئوری‌های مدیریت و مدل خلق دانش و سیستم‌های پیاده‌سازی دانش در سازمان توسط انتشارات مشق شب چاپ شد.

کد خبر 270673

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha