همشهری‌آنلاین: روابط عمومی‌ها در معرفی توانمندی‌ها و نیز انتقال تجارب در مناطق آزاد نقش مهمی بر عهده دارند.

حامد علی مبارکی

به گزارش دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی حامد علی مبارکی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در دیدار دبیر دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: در توسعه یک سازمان روابط عمومی‌ها می‌توانند با استفاده از پارامترهای حرفه‌ای در مولفه‌های رسانه، تبلیغات و نیز ارتباط هدفمند در تعالی سازمان مطبوع خود و نیز شناساندن هرچه بیشتر به مخاطبان عام و خاص نقش موثری را ایفا کند.

وی اظهار داشت: زمانی که در سازمان ادبیات ارتباطات و تعاملات انسانی بر پایه ساختار حرفه‌ای شکل می‌گیرد این ارتباطات به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مخاطب انتقال می‌یابد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار افزود: در این انتقال روابط عمومی‌ها به عنوان هدایت کنندگان افکار عمومی و نیز تولید کنندگان فکر در سازمان می‌توانند به تولید افکار مثبت سازمانی کمک شایانی نمایند.

مبارکی اظهار داشت: برگزاری کنفرانس‌های حرفه‌ای از این دست می‌تواند به ارتقای جایگاه و نیز ارائه راهکارهای ارتباطی کمک شایانی نماید.

در این دیدار علی شوقی بنام با تشریح دستاوردهای نخستین کنفرانس حرفه‌ای گرایی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص برگزاری دومین کنفرانس اظهار امیدواری کرد تا با حمایت مدیران ارشد از روابط عمومی‌ها بتوانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر هنر ارتباطات و روابط عمومی در جامعه باشیم.

لازم به یادآوری است کارگاه روابط‌عمومی‌ حرفه‌ای و برنامه‌ریزی ارتباط با رسانه‌ها، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری نوین و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اجرای پروتکل‌های تشریفات، چهار کارگاهی است که در دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برنامه‌ریزی شده است.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه و یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 268972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha