همشهری‌آنلاین: تهران میزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط‌عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه در تاریخ ۲۹ دی۱۳۹۳ خواهد بود.

نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه

به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، اين رويداد از متخصصان طراز اول روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه دعوت به عمل آورده است تا در باره فرصت‌هاي پيش روي بانك‌هاي علاقه‌مند به استفاده از اين فرصت جديد بحث و گفتگو كنند.

دكتر هادی کمرئی، رئيس همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه،‌ گفت: این همایش به تفکر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی و بیمه‌ای، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.

وی افزود: همچنین این همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی وتبلیغات بانکی و بیمه ای می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.

دبیر همایش در ادامه گفت: به منظور عملياتی کردن نتايج و مطالب ارائه شده در همایش، نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران تشکيل می گردد و نهايتا" نشست ها، گزارش نتايج کار خود را به مراجع ذیصلاح ارائه می دهند.

کمرئی گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي مهارت های اجرايي، تخصصی و حرفه ای، برگزاري پانل هاي تخصصي براي ارتقاي سطح تخصصي کارشناسان و متخصصان اين حوزه و جشنواره روابط عمومی های برتر ازجمله برنامه های این همایش است.

همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژی‌های تبلیغات و خبرنویسی اقتصادی برگزار خواهد شد.

کمرئی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر در صنعت بانکداری و بیمه‌ای کشور، گفت: بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومی نظام بانکی و بیمه‌ای کشور و سایر سازمان‌ها و شرکت های وابسته، درخواست می گردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی انتخاب کمپین تبلیغاتی برتر (برنامه محوری)، انتخاب برنامه ریزی موضوعی برای بخش‌های مختلف روابط عمومی و فرصت‌های ویژه (ابتکار/ نوآوری/ خلاقیت) را از بخش‌های رقابتی در نظر گرفته شده برای این دوره اعلام کرد.

دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: بانک‌ها، بيمه‌ها، موسسات مالي و اعتباري، تعاوني‌هاي اعتبار، صندوق‌هاي قرض‌الحسنه، شرکت‌هاي کارگزاري، بورس اوراق بهادار، شرکت‌هاي تخصصي ارايه دهنده خدمات بانک و بیمه، شرکت‌های تخصصی ارايه دهنده خدمات روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه و رسانه‌هاي اقتصادی (بانک، بیمه و بورس) از مخطبان این همایش می‌باشند.

کد خبر 271668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha