همشهری آنلاین: ایرنا در یک اقدام حرفه‌ای از طراحی و بارگذاری اپلیکیشن خبری خود خبر داد. این اپلیکیشن که استفاده از آن برای کاربران رایگان است هم اکنون از فروشگاه نرم افزاری اپل (اپل استور) قابل دانلود است.

irna app

اپلیکیشن ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی) بر مبنای  سیستم عامل مطرح جهانی iOS برای گوشی‌های هوشمند آیفون شرکت اپل با قابلیت نمایش عناوین و سرویس‌های خبری، عکس و دریافت اخبار فوری به صورت Push Notification طراحی شده است.

میلاد شکرخواه طراح این نرم افزار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا اظهار کرد: نرم افزار با در نظر گرفتن قابلیت‌ها و ساختار خبر رسانی ایرنا طراحی شده و کاربران می‌توانند ضمن مطالعه اخبار، آنها را با سایرین به اشتراک بگذارند.

میلاد شکرخواه گفت: از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن (نرم افزار) به جستجو در آخرین عناوین خبری و مشاهده اخبار استانی می توان اشاره کرد، علاوه بر این کاربران می‌توانند اخبار مورد نظر خود را ذخیره و بعدها حتی در حالت آفلاین نیز مطالعه کنند.

وی تصریح کرد: این نرم افزار سازگار با جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS و با استفاده از جدیدترین فناوری‌های برنامه نویسی طراحی شده به نحوی که سرعت بارگذاری مطالب حتی با خطوط GPRS نیز به طور چشمگیری بالاست.

نسخه فعلی اپلیکیشن به زبان فارسی طراحی شده است اما در آینده نزدیک نسخه های عربی و انگلیسی آن نیز به طور مجزا منتشر خواهد شد و همچنین قابلیت نمایش فیلم و صوت نیز در نسخه آینده اضافه می شود.

در نسخ بعدی امکان تعامل کاربر با بخش های مختلف اپلیکیشن نیز پیش بینی شده است.

کاربران می توانند این نرم افزار را از فروشگاه اپلیکیشن اپل (App Store) از اینجا به صورت رایگان نصب کنند.

کد خبر 269941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha