همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری جشنواره در ۲۱ استان، ایستگاه فیلم سازی تولید فیلم‌های کوتاه توسط کودکان و نوجوانان در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش  فارس، همزمان با برگزاری جشنواره در 21 استان، ایستگاه فیلم سازی تولید فیلم‌های کوتاه توسط کودکان و نوجوانان در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان با هدف، ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان برای ساخت و تولید فیلم‌های کوتاه، بروز خلاقیت‌های فردی و توجه به استعدادهای درخشان در استانهای کشور، برگزار می‌شود.

انتخاب نهایی آثار با ارائه طرحی برای ساخت یک فیلم 1 الی 3 دقیقه‌ای با موضوعات پیشنهادی و مورد نظر در هر استان با همکاری و کمکهای لازم اعم تجهیزات فیلم‌سازی، مربی ،کارشناس و ... از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تامین خواهد شد.

به برگزیدگان آثار رسیده در هر استان در مراسم اختتامیه جشنواره از سوی مسئولان استان جوایزی اهداء خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه یا از طریق سایت و سایر رسانه های قابل دسترس نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در استان مربوطه اقدام نمایند.

اسامی استان های برگزار کننده ایستگاه فیلم سازی عبارتند از: آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، بوشهر، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوب و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی، هرمزگان بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 11 تا 14 مهرماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 268935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha