همشهری آنلاین: مسابقه فیلمنامه‌نویسی «پروانه‌ها» به منظور آشنایی با استعدادهای برتر نوجوانان، همزمان با برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ۲۱ استان برگزار می‌شود.

کودکان-هنر

به گزارش مهر، مسابقه فیلمنامه نویسی «پروانه‌ها» در بخش «جوانه‌های امید» ویژه نوجوانان 12 تا 19 ساله با محوریت مولفه‌های بومی و اسلامی برگزار می‌شود و به ایده‌ها، طرح‌ها و فیلمنامه‌هایی توجه دارد که منبع الهام‌ بخش آن‌ها، «فرهنگ و ادبیات»، «آداب و رسوم»، «آئین‌ها، قصه‌ها و افسانه‌های محلی و بومی» باشد.

فیلمنامه‌های ارائه شده برای ساخت فیلم کوتاه در قالب‌های ساختار زنده، پویانمایی و عروسکی پذیرفته خواهد شد و هر یک از نویسندگان می‌توانند یک یا چند طرح (قصه) یا فیلمنامه ارائه دهند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت فرم درخواست شرکت در «مسابقه فیلمنامه‌نویسی پروانه‌ها» به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه مراجعه كنند و یا تماس بگيرند.

استان‌های برگزارکننده حشنواره در بخش استانی عبارتند از آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان.

بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 11 تا 14 مهر ماه در اصفهان و همزمان در 21 استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 268469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha