همشهری آنلاین: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد هرگونه توافق با ایران که به این کشور اجازه دهد ظرفیت غنی‌سازی اش را حفظ کند فاجعه‌آمیز خواهد بود.

netanyahu

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز در اظهاراتی خصمانه گفت: یک توافق بد به مراتب بدتر از عدم دستیابی به توافق است.

به گزارش ايسنا، وی توافق بد را توافقی دانست که به ایران اجازه دهد ظرفیت غنی‌سازی و مواد غنی‌سازی شده را در ازای نظارت بازرسان بین‌المللی حفظ کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: من امیدوارم که چنین اتفاقی نیفتد. من فکر می‌کنم که این یک پیشرفت فاجعه‌آمیز است چون شما می‌دانید که خاورمیانه آشفته و همه چیز درهم و برهم است. بدترین شبه‌نظامیان حضور دارند و تندروهای سنی و شیعه با یکدیگر مقابله می‌کنند.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت که ‌اگر هر یک از آنها دستشان به سلاح هسته‌ای برسد همه چیز از بین خواهد رفت.

رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در ادامه به مسئله جنگ غزه و پرتاب موشک‌های حماس پرداخت و در اظهارات غیرانسانی خود اظهار کرد: ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که مردممان زیر آتش راکت باشند و ما از موشک برای دفاع از غیرنظامیان خود استفاده می‌کنیم.

به گزارش فاکس نیوز شنبه شب گذشته تنها در اثر یک حمله هوایی اسرائیل به خانه رئیس پلیس حماس در نوار غزه 20 نفر جان خود را از دست دادند و اغلب جان باختگان از اعضای خانواده وی بودند.

کد خبر 265848

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha