جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

مرد مسلح با حمله به خانه خواهرزن سابقش در تگزاس، اعضای این خانواده را به گلوله بست.

متهم

در اين جنايت 6 نفر ازجمله 4كودك به قتل رسيدند.اين حادثه روز چهارشنبه در خانه‌اي در حومه شهر هوستون در ايالت تگزاس آمريكا رخ داد. آن روز تمامي اعضاي خانواده در خانه بودند كه زنگ در به صدا درآمد. دختر 15ساله خانواده در را باز كرد اما به محض اينكه شوهرخاله سابقش را كاملا مسلح ديد، گفت كه كسي در خانه نيست و خواست در را ببنند اما مرد مسلح با لگد محكمي او را به گوشه‌اي پرت كرد و وارد خانه شد.

مرد مسلح سپس سراغ اعضاي خانواده رفت و آنها را به گلوله بست. همزمان با جنايت هولناك اين مرد، دختر 15ساله خانواده كه بر اثر ضربه لگد مرد مسلح مجروح شده بود از طريق تلفن پليس را در جريان قرار داد و طولي نكشيد كه مأموران راهي محل جنايت شدند. آنها وقتي قدم به داخل خانه گذاشتند، مرد مسلح، زن و مرد جوان به همراه 4فرزند 4 تا 14ساله آنها را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود اما دختر 15ساله خانواده هنوز زنده بود و نفس مي‌كشيد.

دختر نوجوان به بيمارستان منتقل شد و با اطلاعاتي كه او به پليس داده بود، تحقيقات براي دستگيري شوهرخاله سابق وي شروع شد و يك ساعت بعد اين مرد در همان حوالي از سوي پليس شناسايي و دستگير شد. رئيس پليس شهر هوستون درخصوص اين جنايت گفت: عامل جنايت رونالد لي هاسكل 33ساله است.

حدود 10سال پيش با زني به نام ملاني ازدواج كرد. آنها در شهر يوتا زندگي مي‌كردند تا اينكه مدتي قبل ملاني براي كمك به خواهرش به هوستون رفت و زندگي جديدي را در آنجا شروع كرد. همين اقدام او باعث اختلاف وي و شوهرش شد تا جايي كه آنها بهار امسال از هم طلاق گرفتند و مرد جوان كه از اين ماجرا به‌شدت عصباني بود، روز چهارشنبه درحالي‌كه مسلح به سلاح گرم بود به خانه خواهرزن سابقش حمله كرد و اعضاي اين خانواده را به گلوله بست.

براساس اين گزارش هنوز انگيزه واقعي اين مرد از ارتكاب جنايت مشخص نشده اما بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه او سابقه‌دار است و پيش از اين نيز به اتهام تجاوز دستگير و راهي زندان شده است. به‌گفته رئيس پليس هوستون، مادر رونالد نيز چند روز پيش عليه وي به اتهام بدرفتاري و خشونت خانگي شكايت كرده بود كه رسيدگي به اين شكايت از سوي پليس آغاز شده بود.

کد خبر 265558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha