یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

بخشش محکومان به قصاص همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد خانواده جوانی که ۷ سال قبل در استان گلستان در جریان یک نزاع به قتل رسیده بود قاتل فرزندشان را بخشیدند.

روز 5مهرماه سال 86 به مأموران شهرستان كلاله در استان گلستان خبر رسيد نزاع مرگباري بين 2 نفر رخ داده و جواني به قتل رسيده است. وقتي مأموران به محل حادثه رسيدند شاهدان گفتند مردي به نام رحمان عامل اين جنايت است. هرچند متهم بعد از ارتكاب قتل گريخته بود اما مأموران او را دستگير كردند و وي در بازجويي‌ها انگيزه‌اش از جنايت را اختلافات قديمي با مقتول عنوان كرد. او در دادگاه به قصاص محكوم شد و همه‌‌چيز براي اجراي حكم قصاص آماده بود.

با اين حال رحمان اميدوار بود بتواند رضايت اولياي‌دم را جلب كند. همزمان چند نفر از بزرگان كلاله نيز واسطه شدند تا دل اولياي‌دم را براي بخشيدن قاتل به‌دست بياورند. اين تلاش‌ها ادامه يافت تا اينكه سرانجام روز گذشته خانواده مقتول بعد از گذشت 7سال از اين حادثه اعلام كردند به‌خاطر خانواده قاتل و 3فرزندش او را بخشيده‌اند. به اين ترتيب رحمان كه حالا مردي 40ساله است از قصاص نجات پيدا كرد و قرار است به‌زودي پرونده وي براي بررسي جنبه عمومي جرم بار ديگر به دادگاه كيفري فرستاده شود.

کد خبر 265778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha