همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای آنکه بدن بازیکنان در ادامه مسابقات تحلیل نرود قطعاً در بازی آینده ترکیب تیم تغییراتی خواهد داشت.

به گزارش مهر، امیر قلعه‌‌نویی پس از تمرین جمعه 22تیر با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چین از تاکتیک تهاجمی با بهره‌گیری از سرعت بازیکنانش به خوبی استفاده می‌کند و روی همین تاکتیک در بازی با مالزی سه باربه گل رسید.

وی ادامه داد: چینی‌ها از ارتباط بین خط هافبک و دفاع خود برای نزدیک شدن به دروازه حریفان استفاده می‌کنند و تلاش ما بر این است تا این ارتباط را با حضور پرتعداد در خط میانی قطع کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به نقطه ضعف تیم ملی فوتبال چین گفت: تیم چین در دفاع میانی با ضعف‌هایل روبروست و در زمان پرس دو مدافع این تیم پراشتباه ظاهر می‌شوند. ما باید بتوانیم ضمن جلوگیری از به ثمر نشستن حملات چین از این نقطه ضعف نیز به خوبی استفاده کنیم.

وی با تأکید براین نکته که در بازی مقابل چنین ترکیب تیم ملی دستخوش تغییراتی خواهد شد، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مالزی تلاش ما بر این است تا از وجود بازیکنان به نحوی استفاده کنیم که توان بدنی آنها تحلیل نرود. به همین خاطر درهر بازی ترکیب اصلی را تغییر می‌دهیم و قوای تیمی را برای حضور در مراحل بالاتر حفظ می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: همانطور که پیش از این عنوان کردم تیمی در مسابقات جام ملت های آسیا به نتیجه می‌رسد که 16 بازیکن آماده در یک سطح داشته باشد. تیم ما این قابلیت را دارد و از آن به نحو احسن بهره می‌بریم.

وی تصریح کرد: بدن بازیکنان تیم ملی با شرایط آب و هوایی مالزی تطابق پیدا کرده است و همانطور که در بازی مقابل ازبکستان مشاهد شد بازیکنان در نیمه دوم شادابی خود را حفظ کرده بودند حتی بهتر از نیمه اول بازی کردند. این مسئله نشان از آمادگی بدنی بالای بازیکنان تیم ملی و شرایط ایده ال آنها از نظر بعد آمادگی جسمانی است.

کد خبر 26435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز