یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: استرالیا و عمان در دومین بازی گروه یک مسابقان قهرمانی جام‌ ملت‌های آسیا به نتیجه مساوی یک بر یک رضابت دادند تا شرایط این گروه غیرقابل پیش‌بینی شود.

در دومین بازی چهاردهمین دوره‌ بازی‌های جام‌ ملت‌ها آسیا، استرالیا به سختی و با گل دقایق اضافه بازی از شکست در برابر عمان گریخت و این بازی هم همچون بازی اول گروه که میان عراق و تایلند برگزار شود مساوی تمام شد. [بیشتر] گل اول این بازی را عمان در دقیقه 32 توسط بدر مبارک وارد دروازه استرالیا کردند تا ابهت تیمی که یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره مسابقات به شمار می‌رود شکسته شود.

پس از آن استرالیایی‌ها به آب و آتش زدند تا گل خورده را جبران کنند اما با وجود حملات گسترده ستارگان استرالیایی‌ این عمانی‌ها بودند که صاحب سه موقعیت گل‌زنی شدند. تا این که بالاخره در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه این دیدار تیم کاهیل دورازه عمان را گشود.

 با این تساوی تمامی تیم‌های حاضر در گروه یک بازی‌های یک امتیازی شدند و این امر پیش‌بینی تیم‌های صعود کننده به دور دوم بازی‌ها را سخت می‌کند. تایلند که یکی از میزبانان بازی‌هاست امید زیادی دارد که به دور دوم مسابقات صعود کند و عراق که می‌توانست بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذارد هم امید زیادی برای صعود به دور بعد دارد.

عمان هم که تا پیش از بزگرای اولین دیدارش مقابل استرالیا تقریبا تیم از پیش‌بازنده این گروه به شمار می‌رفت در بازی با کانگرو‌ها نشان داد که فوتبال را خوب بازی‌ می‌کند و دیگر نمی‌توان آن را تیم از پیش بازنده دانست.

در کنار همه این‌ها استرالیا قرار دارد که برای اولین بار در مسابقات جام‌ ملت‌های آسیا شرکت و می‌کند و با توجه به درخشش خوبی که در جام‌جهانی داشت انتظار می‌رفت خیلی بهتر از آنچه که در برابر عمان ظاهر شد بازی کند.

با این حال فعلا تمامی تیم‌های گروه اول یک امتیازی هستند و از شانس مساوی برای صعود به دور بعد مسابقات برخوردار هستند.

کد خبر 26035

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز