جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

سارق جوان که مقدار زیادی کابل برق دزدیده بود برای جدا کردن روکش کابل‌ها ۸۰۰ درخت جنگل تلو را به آتش کشید.

ساعت 20:43بيست و هشتم خرداد‌ماه به مأموران كلانتري 146حكيميه خبر رسيد سارقي در جريان سرقت كابل‌هاي برق، 10هكتار جنگل را به آتش كشيده است. زماني كه مأموران به محل حادثه در جاده تلو رفتند معلوم شد اين سارق 21ساله كرامت نام دارد و توسط مأموران جنگلباني دستگير شده است.

يكي از جنگلبانان در اين‌باره به پليس گفت: ساعتي قبل متوجه آتش‌سوزي در بخشي از جنگل شديم و فورا آتش‌نشاني را در جريان قرار داديم. آتش‌نشانان بعد از تلاش زياد توانستند آتش را-كه حدود 10هكتار از جنگل را فرا گرفته و 800درخت كاج، سرو، اقاقيا و توت را سوزانده بود- خاموش كنند. اما بعد از خاموش شدن آتش متوجه شديم مقداري‌كابل برق در كنار درختان افتاده است. در همين حال متهم را ديديم كه سوار يك دستگاه موتورسيكلت در آنجاست و قصد دارد كابل‌هاي مسي را با خود ببرد كه فورا دستگيرش كرديم.
در همين حال تحقيق از متهم نشان داد او بعد از سرقت كابل‌ها براي آنكه روكش آنها را جدا كند آتش روشن كرده و باعث به آتش كشيده شدن بخش زيادي از جنگل شده است.

سروان فرهاد واقعي، رئيس‌كلانتري 146حكيميه با اعلام جزئيات اين خبر گفت: به‌دنبال دستگيري اين سارق پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل شد و متهم براي سير مراحل قانوني در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.

کد خبر 263951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha