سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

این دریاچه‌ی تابستان است که من کنارش ایستاده‌ام و باید داخل آن شیرجه بزنم... باید تا آن سوی دریاچه که خیلی طولانی است، شناکنان بروم.

شنا در دریاچه‌ی تابستان

باید پای دوچرخه بزنم، باید كرال بروم... باید شنا قورباغه بروم و تا پایان دریاچه كلی می‌توانم شنا كنم. شنا در دریاچه‌ی تابستان خیلی كیف می‌دهد!

* * *

عصرانه‌های فرهنگی

تابستان، در فرهنگ‌سرای ملل عصرانه‌های فرهنگی برگزار می‌شود. محمدجواد حیدری‌پور، مدیر فرهنگ‌سرای ملل به خبرنگار هفته‌نامه‌ی دوچرخه می‌گوید: «عصرانه‌های فرهنگی یكی از برنامه‌های تابستانی این فرهنگ‌سرا است. در این برنامه، ایستگاه‌های فرهنگی در بوستان قیطریه در نظر گرفته شده است و كودكان و نوجوانان می‌توانند با حضور در این ایستگاه‌ها اوقات فراغت خود را پر كنند!»

او می‌گوید: «با توجه به این‌كه تقریباً شروع تابستان امسال با ماه مبارك رمضان هم‌زمان شده است، برنامه‌های ماه مبارك رمضان را اجرا خواهیم كرد. یكی از برنامه‌های این ماه، «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» است. هم‌چنین ایستگاه‌های كتاب‌خوانی هم در این ماه برپا خواهد شد. حیدری‌پور درباره‌ی برنامه‌های بعد از ماه رمضان می‌گوید: «برنامه‌ی فرهنگ‌سرای آسمان یا همان فرهنگ‌سرای توچال بعد از ماه مبارك رمضان در ارتفاعات توچال برگزار خواهد شد. این برنامه تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.»

* *‌ *

جام جهانی در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا

فرهنگ‌سرای ابن‌سینا  هم‌زمان با آغاز جام‌جها‌نی، جشنواره‌ی «جام‌جهانی تهرانی» را با حضور هنرمندان و قهرمانان ورزشی برگزار می‌كند. این برنامه از دوشنبه ۲۶ خرداد آغاز شده و به‌مدت ۱۳ شب ادامه خواهد داشت. به‌گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی‌هنری شهرداری منطقه‌ی ۲،  این جشنواره، شامل مسابقه‌ی مردم‌نگاری و ثبت تصویری لحظه‌های ناب از روزهای فوتبالی شهر است.

شرکت کنندگان هم‌چنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر و نیز چگونگی ارسال آثار نگارشی خود به‌ سایت جشنواره‌ی جام‌جهانی تهرانی مراجعه كنند.

* * *

پایگاه تابستانی مدارس

طرح «نسیم بهشت مدارس» یکی از برنامه‌های تابستانی است كه تابستان امسال در ۱۱۰ مدرسه برگزار خواهد شد. این برنامه با كمك شهرداری تهران و آموزش و پرورش برگزار می‌شود. در این طرح مدرسه‌ها به‌عنوان پایگاه‌های تابستانی فعالیت خواهند كرد.

* * *

كلاس‌های نجوم زعفرانیه

در تابستان ۱۳۹۳ نیز طبق روال سال‌های گذشته کلاس‌های تابستانی نجوم در رصدخانه‌ی آموزشی زعفرانیه در سطوح مختلف برگزار می‌شود. اگر به ستاره‌ها و دنیای آسمان علاقه دارید حتماً سری به رصدخانه‌ی زعفرانیه بزنید! دوره‌ی آشنایی با نجوم، نجوم مقدماتی، نجوم پیشرفته و... از جمله‌ی این كلاس‌ها هستند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ی ۲۲۷۵۲۱۶۷ تماس بگیرید.

کد خبر 263509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha