پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۶ - ۰۸:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین- محمد رسولی: شرکت Dell، از بزرگترین تولید کنندگان نوت‌بوک و کامپیوترهای خانگی اعلام کرد خط تولید محصول جدید این شرکت، وسترو (Vostro) به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

Dell اعلام کرده که وسترو مخصوص مراکز تجاری کوچک طراحی شده و برای هر عدد از آن، یک تکنیسین این شرکت تخصیص داده شده که آن را مونتاژ کند و در صورت برخورد به هرگونه ایراد فنی، همان تکنیسین مسئول رفع عیب خواهد بود. به همین منظور 6500 پرسنل خط تولید شرکت در نظر گرفته شده‌اند که در آینده نه‌ چندان دور، هر کدام مسئول چندین کاربر و کامپیوتر آنها خواهند شد.
مدیر اجرایی Dell با معرفی این محصول جدید در نیویورک افزود که بر روی وسترو  یکی از ویندوزهای XP یا ویستا نصب خواهد بود ولی خاطر نشان کرد تمامی نرم‌افزارهای نصب شده بر روی آن، نسخه اصلی بوده و از نسخه‌های آزمایشی استفاده نشده است.(نسخه‌های آزمایشی یا Trail Version نسخه‌هایی هستند که برای مدت کوتاهی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند تا به قابلیت‌های نرم‌افزار پی‌برده و پس از گذشت زمان مورد نظر، نرم‌افزار از کار افتاده و می‌بایست خریداری شود.)
وسترو به معنای  "متعلق به شما" است، در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود که اولی مدل Inspiron  و مخصوص مشتریان معمولی است، دومی مدل بزرگ آن است که مخصوص مشتریان بزرگتر است و سومی مدل XPS است که برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری یا gamers  طراحی شده است. این مدل‌ها که می‌توانند با صفحه نمایش 14 الی 17 اینچ تنظیم شوند، قیمتی بین 449 تا 799 دلار خواهد داشت. (جزئیات مشخصات سخت‌افزاری وسترو هنوز اعلام نشده است)
نرم‌افزارها و سرویس‌های نصب شده بر روی وسترو  عموما تا یکسال رایگان بوده و پس از آن احتیاج به خرید مجدد دارند. وسترو در اولین مرحله در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی تولید خواهد شد.

Rasouli@Hamshahri.org

کد خبر 26349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز