رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مؤسسه همشهری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار همشهري، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالمقيم ناصحي، رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر با حضور در مؤسسه همشهري از بخش‌هاي مختلف مؤسسه بازديد كرد. در ابتداي اين بازديد، مديرعامل مؤسسه همشهري از رويكرد فرهنگي و اجتماعي محصولات همشهري سخن گفت.

مهدي ذاكري با تشريح تحولات مؤسسه همشهري، جزئياتي از اقدامات جديد ارائه كرد. رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر نيز در اين جلسه بر اهميت و تأثير ممتاز محصولات همشهري در جامعه تأكيد كرد. وي اظهار داشت: مجموعه محصولات همشهري با اين حجم و كيفيت مي‌تواند در خدمت به مردم، نظام و اسلام نقش مؤثري ايفا كند. ناصحي بر توسعه فرهنگ و حقوق شهروندي در همشهري تأكيد كرد و افزود: وظيفه همه ماست كه مسئوليتي كه بر عهده داريم را آنچنان كه شايسته يك نظام ديني است، انجام دهيم.

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر با اشاره به فلسفه قيام عاشورا و حضور خانواده و همراهان در كنار حضرت سيدالشهدا(ع) از اين اقدام به‌عنوان يك رسالت تبليغي و رسانه‌اي ديني ياد كرد و افزود: با همان سخنراني‌ها و تبليغ‌هاي روشنگرايانه حضرت زينب(س) و ديگر اهل‌بيت واقعه عاشورا همچون خبري كه هيچ‌گاه از ارزش آن كاسته نمي‌شود، نسل به نسل منتقل‌شده؛ چنان كه گويي همين امروز اتفاق افتاده است.

وي اظهار داشت: اگر فعاليت رسانه‌اي با اين رويكرد و باور صورت پذيرد هم نتيجه روشن در رفتار و سبك زندگي مردم دارد و هم اجر اخروي براي اصحاب رسانه خواهد داشت. ناصحي همچنين به اهميت توجه به فرهنگي ديني و انقلابي اشاره كرد و گفت: مسئوليت شما در رسانه براي ترويج فرهنگ انقلابي و اسلامي بسيار سنگين است.

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر رويكرد اين كميسيون در دوره چهارم شوراي شهر را نيز توجه جدي به مسائل فرهنگي دانست كه جزو دغدغه‌هاي رهبر معظم انقلاب است. ناصحي با اشاره به گستردگي آسيب‌هاي اجتماعي بر لزوم توجه به اصالت‌هاي فرهنگي نيز تأكيد كرد.

کد خبر 263061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha