دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

مرد معتاد پس از قتل همسرش سعی داشت ماجرا را خودسوزی جلوه دهد غافل از اینکه پسربچه ۵ساله‌اش راز این جنایت را فاش خواهد کرد.

شامگاه 30 ارديبهشت ماه، مأموران پليس شهرستان شاهرود در جريان آتش‌سوزي در خانه‌اي در يكي از روستاهاي اطراف اين شهر قرار گرفتند. در جريان اين آتش‌سوزي زن 30ساله‌اي به‌شدت دچار سوختگي و به بيمارستان منتقل شد و شوهرش در تحقيقات ادعا كرد كه همسرش به دليل بيماري روحي و اختلافاتي كه با هم داشتند، روي خودش بنزين پاشيده و اقدام به‌خودسوزي كرده است.

زن جوان پس از 15روز از حادثه به‌دليل شدت سوختگي در بيمارستان جان باخت. پس از مرگ او، خانواده وي نزد پليس شاهرود رفتند و مدعي شدند كه دخترشان خودسوزي نكرده و احتمالا از سوي شوهرش به قتل رسيده است. آنها به مأموران گفتند كه پس از اين حادثه، دامادشان پسربچه 5ساله‌اش را نزد خانواده خودش برده و به آنها اجازه نمي‌دهد كه نوه‌شان را ببينند.

آنها حدس مي‌زدند كه نوه‌ خردسالشان شاهد جنايت بوده و به همين دليل دامادشان به آنها اجازه ديدن او را نمي‌دهد. با شكايت خانواده زن جوان، مأموران به سراغ فرزند مقتول رفتند و اين پسربچه در همان تحقيقات اوليه حقيقت هولناكي را فاش كرد و گفت كه شب حادثه پدر و مادرش به‌شدت با هم درگير شدند و پس از آن پدرش ظرف بنزين را روي مادرش و داخل خانه پاشيد و آنجا را آتش زد.

با اظهارات شاهد خردسال، مرد جنايتكار دستگير شد و پس از 48ساعت به قتل همسرش اعتراف كرد. سردار ميرزايي، رئيس پليس استان سمنان با بيان اين خبر گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه قاتل اعتياد شديدي به مواد‌مخدر داشت و بيكار بود. براي همين موضوع نيز با همسرش اختلاف داشت كه اين اختلافات در شب حادثه به اوج خود رسيده و در نهايت باعث درگيري و وقوع اين جنايت هولناك از سوي مرد معتاد شد.

کد خبر 262816

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha