همشهری آنلاین: جلسه هیأت دولت عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مهم‌ترین مسایل اجرایی روز کشور پرداختند.

روحانی

رئیس‌جمهور با تبریک سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، حضور مردم در انتخابات را باشکوه توصیف کرد و گفت: حضور پرشور مردم در 24 خرداد ماه بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد و این حضور، سرمایه بزرگی در پیشرفت اهداف کشور و بهبود مناسبات با کشورهای همسایه و دیگر کشورهاست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، روحانی در ادامه، مسئولیت دولت را سنگین دانست و اظهار کرد: دولت با تمام توان در جهت ایجاد آرامش و رفاه در جامعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.

رئیس‌جمهور همچنین ضمن تشکر از وزرا و معاونان، توصیه کرد که باید با جدیت هرچه بیشتر و تلاش افزون‌تر در بهبود شرایط بکوشند.

وی در آستانه ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های ذیربط را به تأمین نیازمندی‌های مردم در این ماه مأمور کرده و ابراز امیدواری کردند که مواد خوراکی مورد نیاز مردم به میزان کافی و در دسترس باشد تا بتوانند با خاطری آسوده از فیوضات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

در ادامه جلسه، گزارش کمیسیون لوایح دولت درباره «لایحه اجاره و استملاک اتباع و دولت‌های خارجی و سازمان‌های بین‌المللی در جمهوری اسلامی ایران» ارائه شد و تعدادی از مواد آن به تصویب هیأت وزیران رسید.

 

کد خبر 262731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha