چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ظاهر این انگشتر در نگاه اول تفاوتی با دیگر انگشترهای جواهر ندارد، اما سنگ آن از خصوصیات مخفی برخوردار است و می‌تواند فرد را از دریافت تماس تلفنی و یا پیامک آگاه کند.

براساس گزارش گيزمگ، اين حلقه زماني كه گوشي فرد تماس تلفني و يا پيامكي را دريافت مي‌كند، آغاز به لرزش و تغيير رنگ مي‌كند و حتي مي‌تواند نسبت به دريافت پيام در شبكه‌هاي اجتماعي نيز واكنش نشان دهد.

كاربر همچنين مي‌تواند به هريك از دوستانش رنگي خاص اختصاص دهد تا با تغيير رنگ سنگ انگشتر، متوجه شود از سوي چه كسي تماس تلفني و يا پيام دارد.

اين انگشتي كه رينگلي نام دارد مي‌تواند از طريق بلوتوث به گوشي وصل شده و زماني كه كاربر صداي گوشي‌اش را نمي‌شنود، از طريق لرزش و تغيير رنگ سنگ، به وي هشدار دهد. به اين شكل مي‌توان حتي زماني كه گوشي در اعماق كيفتان ناپديده شده نيز از تماس‌هاي خود آگاه شويد.

انگشتر

اين انگشتر از جنس طلاي 18 ساخته شده، سنگ آن نيمه قيمتي است و 145 دلار قيمت‌گذاري شده‌است. امكان استفاده از آن در گوشي‌هاي اندرويدي و آي‌فون وجود دارد و مي‌توان آن را با هرنوع هشداري در گوشي، از يادآورهاي تقويم گرفته تا پيام‌هاي فيس‌بوك و اينستاگرام، متصل كرد.

كاربران مي‌توانند با كمك گرفتن از اپليكيشني ويژه رينگلي، تنظيمات آن را،‌از تعداد دفعات لرزش گرفته تا رنگ مخصوص هر نفر از ليست دوستان، تغيير داده و مديريت كند. از آنجايي كه ظاهر اين انگشتر به زيورآلات زنانه شباهت دارد، شركت سازنده‌اش آن را در دسته لوازم جانبي اسمارت‌فون‌ها، و مخصوص زنان دسته‌بندي كرده‌است.

کد خبر 262306

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha