همشهری‌آنلاین: مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو با بیان اینکه خطوط موتور سیکلت‌ها در مراکز معاینه فنی تعطیل است، گفت: این در حالی است که خط‌های مکانیزه معاینه فنی موتور در مراکز وجود دارد ولی متاسفانه موتورسواران به این مراکز مراجعه نمی‌کنند.

موتورسوار

به گزارش تين‌نيوز، سید علی رضوی با بیان این مطلب گفت: از طرفی موتورسیکلت‌ها معضل جدی در پایتخت محسوب می‌شوند و لجام گسیخته در تهران مانور می‌دهند.

وی با اشاره به دلایل مراجعه نکردن موتورسواران به مراکز معاینه فنی، تصریح کرد: مهمترین دلیل این است که تاکنون نسبت به انجام معاینه فنی موتور سواران سختگیری نشده است و همواره شاهد گسترش روزانه تصادف در بین موتورسواران هستیم.

موتور سیکلت‌ها از نظر آلایندگی و ایمنی در وضعیت نامناسبی هستند

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو خاطرنشان کرد: این در حالی است که موتور سیکلت ها هم از نظر آلایندگی و هم از لحاظ ایمنی در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برند که امیدوارم با موتورسواران به نحوی برخورد شود تا خود را موظف به دریافت برگه معاینه‌فنی بدانند.

رضوی در پایان با اشاره به گاز سوز شدن خودرو ها، گفت: طبق مصوبه ای که وجود دارد سه وزارتخانه مسئول بررسی کپسول‌های گاز خودروها هستند، که امیدوارم در این امر نیز برخورد جدی تری صورت بگیرد.

کد خبر 262073
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha