یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۲۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای پیروزی بشار اسد در انتخابات سوریه را تبریک گفتند.

مهرداد بذرپاش عضو هيات رئيسه مجلس، در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 خرداد) مجلس شورای اسلامی بیانیه 230 نفر از نمایندگان درخصوص انتخابات سوریه را قرائت کرد.

متن بیانیه كه در خبرگزاري خانه ملت به چاپ رسيده بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

بیانیه مجلس شورای اسلامی در زمینه انتخابات سوریه

برگزاری موفق انتخابات سوریه نمایش قدرت سیاسی دولت و ملت سوریه در برابر سیاست‌های آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای این کشور و ملت سوریه با رأی بالای خود به جناب آقای بشار اسد،‌ خط بطلانی بر همه سیاست‌های طراحی شده توسط آمریکا کشید و توطئه دشمنان این کشور را خنثی کرد و جبهه کشورهای طرفدار صلح و مخالف جنگ در سوریه را تقویت نمود. این انتخابات نشان داد که بحران ایجاد شده در سوریه تنها و تنها راه‌حل سیاسی دارد و این راه‌حل سیاسی باید در درجه اول مبتنی بر اراده مردم سوریه و رأی آنها باشد. امروز پس از گذشت بیش از 3 سال از تحمیل این بحران و جنگ علیه ملت سوریه و کشتار ده‌ها هزار نفر از مردم این کشور،‌ آمریکا و همپیمانانش باید در برابر افکار عمومی جهانیان پاسخگو باشند و این حق مسلم ملت سوریه است که غرامت خسارت وارده را در 3 سال گذشته را از کشورهای ارسال‌کننده سلاح و اعزام‌کننده تروریست درخواست نماید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موفقیت بزرگ را به ملت شجاع سوریه و شخص جناب آقای بشار اسد به‌عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور تبریک و تهنیت می‌گوییم و امیدواریم این تحول مهم سیاسی آغازی بر خاموش شدن سلاح‌ها، پایان بحران و آغاز سازندگی این کشور بوده و از دولت محترم می‌خواهیم همچون گذشته در کنار ملت سوریه در برقراری صلح در منطقه ومبارزه با تروریسم تلاش کند.

 

کد خبر 261889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha