جوان دانشجو وقتی به ۳ جوان که به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت غیرعادی داشتند تذکر داد با ضربه چاقوی یکی از آنها به قتل رسید و دوستش نیز به‌شدت مجروح شد.

شامگاه ششم خرداد‌ماه امسال به مأموران كلانتري 115رازي خبر رسيد در نزديكي ميدان راه‌آهن، چند جوان با يكديگر درگير شده‌اند و يكي از آنها با ضربه چاقو به قتل رسيده و جوان ديگري نيز به‌شدت مجروح شده است. بررسي‌هاي اوليه ماموران نشان مي‌داد جوان 20ساله‌اي به‌نام سهراب كه همراه دوستش سوار بر موتورسيكلت بودند وقتي وضعيت غيرعادي 3سرنشين يك دستگاه خودروي سمند را ديده و به آنها تذكر داده بودند، اين موضوع موجب درگيري مرگبار بين آنها شد.

هرچند امدادگران اورژانس به محل حادثه رسيدند اما سهراب به‌دليل ضربه‌هاي چاقو كه به شكم و گردنش برخورد كرده بود جان خود را از دست داد. يكي از شاهدان به مأموران گفت: 3سرنشين سمند وضعيت عادي نداشتند و براي مردم مزاحمت ايجاد مي‌كردند كه سرنشينان موتورسيكلت به قصد تذكر توقف كردند اما يكي از سرنشينان سمند با چاقو به آنها حمله كرد و متواري شد.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات و بررسي شواهد و مدارك موجود به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد مالك خودروي سمند در منطقه سيدخندان زندگي مي‌كند و شب حادثه خودرواش را در اختيار پسر 22ساله‌اش به‌نام محمد قرار داده بود. به اين ترتيب محمد دستگير شد و 2دوستش به نام‌هاي علي‌اصغر (18ساله)، احمد (23ساله) را به پليس معرفي كرد و گفت كه ضربات مرگبار را علي‌اصغر زده است.

به اين ترتيب در 2 عمليات جداگانه اين دو متهم نيز دستگير شدند و دست داشتن در اين جنايت را برعهده گرفتند. علي‌اصغر در بازجويي ها گفت: شب حادثه همراه محمد و احمد، پس از مصرف مشروبات الكلي سوار بر خودرو در حال پرسه‌زدن در حوالي ميدان راه‌آهن بوديم كه احمد توقف كرد و هر سه‌نفر از ماشين پياده شديم. در همين زمان يك دستگاه موتورسيكلت با 2سرنشين توقف كرد و يكي از سرنشينان آن به ما تذكر داد و گفت آنجا را ترك كنيم اما من درحالي‌كه آنها هنوز از موتورسيكلت پياده نشده بودند به آنها حمله كردم و هر دو نفر را با چاقو زدم.

تست الكل 3متهم مثبت است

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در اين‌باره گفت: نتايج گزارش پزشكي قانوني از وجود الكل در خون هر سه‌متهم حكايت دارد و بررسي‌ها نشان مي‌دهد هر سه‌نفر سابقه دار هستند. وي همچنين درباره مقتول گفت: او دانشجوي رشته حسابداري يكي از دانشگاه‌هاي تهران و از خانواده‌اي مذهبي بود كه تحقيق از شاهدان نشان مي‌دهد فقط قصد داشت به آنها تذكر بدهد.

سرهنگ حاجي‌زاده همچنين درباره وضعيت جوان مجروح شده نيز گفت: او در وضعيت مناسبي به‌سر مي‌برد اما به‌دليل اصابت ضربات چاقو به قسمت‌هاي مختلف گردن و شكم، همچنان تحت مراقبت‌هاي ويژه پزشكي قرار دارد. به گفته معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ هم‌اكنون 3متهم در بازداشت به‌سر مي‌برند و تحقيقات از آنان ادامه دارد.

کد خبر 261662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha