رونمایی از بسته فرهنگی شبکه افق، معرفی سریال‌های ‌ماه رمضان، بازگشت مهران مدیری به شبکه ۳، احتمال بازگشت کوله‌پشتی با فرزاد حسنی، پخش بازی‌های جام جهانی و حضور دوباره احسان علیخانی با ‌ماه عسل از مهم‌ترین خبرهای این روزهای تلویزیون است.


شبكه افق به‌عنوان بيست و دومين شبكه ديجيتال تلويزيون از امروز همزمان با اعياد شعبانيه و در ادامه به مناسبت ارتحال رهبر كبير انقلاب و قيام 15خرداد، يك بسته فرهنگي يك ساعتي روي آنتن مي‌برد. افق كه به تازگي به جمع شبكه‌هاي ديجيتال پيوسته، در اين بسته 60دقيقه‌اي فرهنگي نمونه‌اي از آثار توليدي خود را روي آنتن مي‌فرستد. از شبكه افق كه بگذريم، نوبت به معرفي برنامه‌هاي مناسبتي‌ ماه رمضان و البته بازي‌هاي جام جهاني برزيل مي‌رسد.

قرار است هر 64بازي جام جهاني 2014زنده و مستقيم (با 7ثانيه تأخير) از تلويزيون پخش شود؛ شبكه 3عهده‌دار پخش 53مسابقه شده و 11مسابقه ديگر هم از شبكه ورزش روي آنتن مي‌رود. دليل انتخاب 2شبكه براي پخش بازي‌ها، همزماني 8بازي مرحله گروهي با هم و همزماني 3بازي ديگر با بازي‌هاي تيم ملي واليبال ايران در ليگ جهاني است.

امسال غيراز برنامه پرمخاطب ماه عسل كه قرار است با اجراي احسان عليخاني پيش از افطار از شبكه 3پخش شود، تلويزيون 3سريال براي‌ماه رمضان درنظر گرفته است؛ از ميان «فاخته» و «جاده قديم» يكي پيش از افطار روي آنتن شبكه 2مي‌رود، «مدينه» سيروس مقدم گزينه قطعي شبكه يك است و از بين «هفت‌سنگ» و «شمعدوني» در نهايت يكي براي پخش از شبكه 3پس از اذان و افطار انتخاب مي‌شود.

بازگشت مهران مديري به شبكه 3پس از پايان توليد سريال شبكه تهران و احتمال توليد و پخش سري جديد كوله‌پشتي با اجراي حسني هم از خبرهايي بود كه مدير شبكه 3 در نشست اعلام برنامه‌هاي تابستاني تلويزيون به آن اشاره كرد.

کد خبر 261248

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha