سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰
۰ نفر

پس از ۷‌ماه فعالیت آزمایشی، شبکه نسیم سرانجام عصر فردا چهارشنبه ۱۷اردیبهشت با حضور مدیران ارشد سازمان صدا و سیما و استان کردستان در شهر سنندج افتتاح رسمی می‌شود تا تعداد شبکه‌های دیجیتال تلویزیون ایران به عدد ۲۱برسد.

سریال سرزمین آهن

پیش از این خبرهایی مبنی بر آغاز به‌کار نسیم در روز میلاد حضرت فاطمه(س) منتشر شده بود که حالا با چند روز تأخیر به واقعیت تبدیل می‌شود. شبکه نسیم با رویکرد نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه 15مهر 92به‌صورت آزمایشی آغاز به‌کار کرد و همزمان با افتتاح رسمی، چند برنامه اختصاصی ازجمله «عینک آفتابی» رضا رشیدپور را روی آنتن خواهد برد.

بازپخش کلاه‌قرمزی

شبکه آی‌فیلم دقیقا یک‌ماه پس از پخش آخرین قسمت مجموعه کلاه‌قرمزی 93از شبکه 2، نخستین قسمت این مجموعه را در برنامه پخش قرار داد و حالا علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت 21:30یک قسمت کلاه‌قرمزی را تماشا کنند. «همه فرزندان من» و «راه طولانی» دیگر سریال‌های جدید این شبکه هستند. ضمن اینکه نظرسنجی آی‌فیلم برای انتخاب یک سریال محبوب همچنان ادامه دارد و هرکدام از سریال‌های سه‌ در چهار، کوچک جنگلی، پدرسالار و تب سرد که بیشترین رأی را بیاورد، جایگزین «متهم گریخت» رضا عطاران می‌شود.

یک کره‌ای دیگر

شبکه 3 از نخستین روز هفته پخش یک سریال کره‌ای را آغاز کرده که در 32قسمت 60دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود. مجموعه تلویزیونی «سرزمین آهن» محصول سال 2010است و با توجه به محبوبیت سریال‌های کره‌ای «افسانه جومونگ»، «جواهری در قصر» و نظایر آن میان بینندگان ایرانی، احتمالا باز هم مورد توجه قرار خواهد گرفت. سرزمین آهن از شنبه تا پنجشنبه ساعت 20:45پخش و روز بعد ساعت 14:30تکرار می‌شود. داستان درباره زندگی کیم سورو فرمانروایی خشن و باهوش است که برای به‌دست آوردن تاج و تخت پادشاهی با برادر ناتنی خود مبارزه می‌کند.

پشت صحنه پایتخت 3

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم در قالب مستندی 51دقیقه‌ای ساعت 17روز جمعه 19اردیبهشت روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این برنامه شامل گفت‌وگوهای کوتاه با تعدادی از بازیگران سریال و سازندگان آن و همچنین اتفاق‌هایی است که در جریان تولید پایتخت 3روی داده است. این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم سریال نوروزی شبکه یک بود.

تماشای طلاق و شهریار

شبکه تماشا به تازگی 2مجموعه ایرانی را در کنداکتور پخش خود قرار داده است؛ پخش «طلاق در وقت اضافه» چند روزی است آغاز شده و هر روز ساعت 21پخش می‌شود. این سریال داستان اختلاف یک زوج جوان را روایت می‌کند و مریم امیرجلالی، بیژن بنفشه‌خواه، روشنک عجمیان، یوسف صیادی، خشایار راد، مجید یاسر و... بازیگران آن هستند. نخستین قسمت «شهریار» کمال تبریزی هم ساعت 23فردا چهارشنبه پخش می‌شود. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی نقش 2 مقطع از زندگی شاعر شهیر را ایفا می‌کنند که در 22قسمت 50دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

تازه‌های نسیم

مدیران شبکه نسیم از افزایش 3تا 4ساعتی پخش برنامه‌های این شبکه پس از افتتاح رسمی خبر می‌دهند. ضمن اینکه «نسیم برزیل» ویژه رقابت‌های جام جهانی با حضور 2بازیگر طنز، نسخه ایرانی «نسیم مهارت»، «خندوانه» رامبد جوان، «مزه» با موضوع چشیدن مزه غذاهای ایرانی به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان، «آبرنگ» با اجرای بهنوش بختیاری، برنامه هفتگی «شب‌کوک» با اجرای امیر غفارمنش و موضوع موسیقی، «پاتوق» با هدف ترویج مهارت‌های زندگی، «گل‌های احساس» با اجرای اسماعیل آذر، «ورود ممنون» درباره اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان، «بادبادک‌ها» برای استعدادیابی کودکان و... ازجمله برنامه‌های تازه این شبکه است.

کد خبر 258556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز