دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه کننده سریال "فاخته" از به روی آنتن رفتن این برنامه تلویزیونی در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

سریال

به گزارش ایرنا، داوود قچاق اظهار داشت: سریال فاخته به کارگردانی محمود معظمی با تمام شدن 40 درصد از تدوین به دنبال آهنگساز است.

وی افزود: هم اکنون با دو گزینه مطرح شده، حسین فاضل و آرش بادپا از آهنگسازان خوب کشورمان رایزنی هایی انجام شده اما اینکه در نهایت چه کسی برای این سریال رمضانی شبکه 2 آهنگ بسازد؛ هنوز قطعی نیست.

این تهیه کننده از ادامه تصویربرداری این سریال مناسبتی خبر داد و گفت: اکنون گروه در تصوبرداری سکانس های باقی مانده در لوکیشن اصلی مستقر هستند، در این سکانس ثریا قاسمی، کمند امیر سلیمانی، شهرام عبدلی و دیگر بازیگران اصلی سریال جلوی دوربین می‌روند.

وی افزود: در این سکانس کمند امیرسلیمانی مادر سپیده متوجه حقیقتی می‌شود که آرامش آن را تحت شعاع قرار می‌دهد، او به شدت نگران آینده فرزند خود است.

قچاق یادآور شد: سریال "فاخته" کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است که در 33 قسمت 30 دقیقه ای برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است.

وی تصریح کرد فیلمنامه این سریال را که علی اکبر محلوجیان آن را می‌نویسد، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که در روز نخست ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

قچاق خاطرنشان کرد: ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا و آدرین معظمی از جمله بازیگران اصلی فاخته هستند.

قچاق یادآور شد: از دیگر عوامل این سریال می‌توان به محسن حسن پور دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، پژمان شفیع پور دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سیدرضا حسینی مدیر تولید و آرش سلطانی عکاس اشاره کرد.

کد خبر 260685
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز