دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷
۰ نفر

در فاصله یک هفته تا آغاز‌ ماه مبارک رمضان، شبکه‌های ۲، ۳و تهران سریال‌های مناسبتی خود را مشخص و معرفی کرده‌اند اما شبکه یک که پیش از این «مدینه» سیروس مقدم را گزینه نسبتا قطعی رمضان معرفی کرده بود، حالا بین ۲گزینه مدینه و «انقلاب زیبا» مردد مانده است.

به گزارش همشهري، مخاطبان تلويزيون اين روزها در ميانه پخش بازي‌هاي جام جهاني فوتبال و ليگ جهاني واليبال شاهد تيزرهاي معرفي سريال «هفت‌سنگ» هستند كه قرار است در‌ ماه مهماني خدا هر شب بعد از افطار روي آنتن شبكه3 برود. اين مجموعه شاد و طنز را عليرضا بذرافشان ساخته كه خيلي‌ها هنوز او را با سريال موفق «نابرده‌رنج» به ياد دارند.

شبكه2 كه در چند سال اخير عرصه رقابت در مناسبت‌هاي مذهبي و ملي را به ديگر شبكه‌ها واگذار كرده، امسال «فاخته» را روي آنتن مي‌برد كه محمود معظمي روي صندلي كارگرداني آن نشسته و مضموني درباره دنياي كودكان در آستانه ورود به دوران بلوغ و سن تكليف دارد. شبكه تهران طبق سنت سال‌هاي اخير يك فصل تازه از مجموعه «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» را براي پخش آماده كرده و شبكه آي‌فيلم 2مجموعه تكراري «زيرزمين» عليرضا افخمي و «پايتخت 3» سيروس مقدم را در كنداكتور پخش رمضاني قرار داده؛ اولي محصول سال 85 است و دومي نوروز امسال از شبكه يك روي آنتن رفت.

اما نكته مبهم مربوط به برنامه رمضاني شبكه يك است؛ جايي كه دبير شوراي معارف تلويزيون در نشست خبري روز گذشته خود از ترديد ميان پخش مدينه و انقلاب زيبا به كارگرداني بهرنگ توفيقي خبر داد؛ گرچه پيش‌تر سريال مقدم گزينه اصلي و نهايي شبكه يك براي شب‌هاي ‌ماه رمضان بود. انقلاب زيبا هم قرار بود در 2فصل قبل و بعد از جام جهاني پخش شود. اگر مديران شبكه يك رأي به پخش مدينه مقدم در شب‌هاي رمضان بدهند، آنگاه موفق‌ترين سريال‌ساز يك دهه اخير تلويزيون همزمان 2سريال روي آنتن خواهد داشت؛ درست مثل مهدي سلطاني كه در هفت‌سنگ و مدينه بازي كرده و رمضان سال گذشته هم با نقش اردلان تمجيد سريال «مادرانه» مهمان مخاطبان تلويزيون بود.

کد خبر 263430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha