همشهری آنلاین: وزیر دفاع در پیامی با تسلیت شهادت یکی از مدافعان حرم حضرت زینب در سوریه تاکید کرد: سردار اسکندری کوله بار جهاد و سابقه درخشان را به دوش گرفت و با اقتدا به اباالفضل العباس(ع) به صف مدافعین حرم زینبی پیوست و عاقبت مانند مقتدایش سیدالشهداء بی سر به دیدار معبود رهسپار شد.

به گزارش مهر، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت شهادت حاج عبدالله اسکندری پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«من‌المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

(سوره احزاب - آیه 23)

بار دیگر شاهین شهادت بر شانه‌های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست و سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج عبدالله اسکندری را در آستانه میلاد بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز، امام حسین(ع) و روز پاسدار سعادت آسمانی شدن و حضور در کاروان حسینی بخشید.

شهید والامقامی که فیض عظیم و سعادت ابدی شهادت را در سال‌های دفاع مقدس، در سرزمین‌های نور و حماسه جستجو کرد و پس از آن دوران پر افتخار نیز از پا ننشست و تلاش در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای آن دوران و خدمت به خانواده محترم و معزز شهداء و ایثارگران را وجهه همت ساخت و جلوه‌های درخشانی از مدیریت جهادی را در این عرصه به منصه ظهور رساند.

لکن روح بلند او در کالبد تنگ جسمانی آرام نداشت و آن زمان که دید لشکر شیطان و یزیدیان زمان چشم طمع و قصد اسائه ادب بر آستان ملک پاسبان عقیله بنی هاشم(س) دارند، کوله بار جهاد و سابقه درخشان را به دوش گرفت و با اقتدا به اباالفضل العباس(ع) به صف مدافعین حرم زینبی پیوست و عاقبت مانند مقتدایش سیدالشهداء بی سر به دیدار معبود رهسپار گردید.

فیالیتنی کنت معکم فافوز معکم

اینجانب شهادت این سرباز سرافراز ولایت را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده صبور، همرزمان و مردم شهید پرور استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند رحیم برای آن شهید گرانقدر همنشینی با حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 261192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha