همشهری آنلاین: جانشین فرمانده سپاه گفت: تغییر ساختار هندسه قدرت جهانی و همچنین موفقیت‌هایی که نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف کسب کرده، موازنه جهانی را به نفع مسلمانان تغییر داده است.

حسین سلامی

به گزارش فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره فرهنگی ثار‌الله در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل افول قدرت‌های جهان کفر و ظهور قدرت جهان اسلام چیست، اظهار داشت: موفقیت‌هایی که نظام اسلامی در عرصه‌های دفاعی، اقتصادی، علمی، محیط فناوری و همچنین گسترش بیداری اسلامی در عالم اسلام و تنگ شدن راه نفس قدرت‌های بزرگ بدست آورده نشان می‌دهد که یک قدرت جدید به نام اسلام در حال شکل‌گیری است و روز به روز نیز این قدرت در حال توسعه است.

وی ادامه داد:‌ در حالی که مرزهای قدرت جهان استکبار تنگ می‌شود و موازنه به نفع مسلمانان در حال تغییر است و به هر زمانی که توازن قوا تغییر کند به این معنی است که ساختار هندسه قدرت جهانی تغییر کرده است.

سلامی افزود: در حال حاضر تغییر هندسه قدرت به این معنی است که قدرتی به نام اسلام در حال ظهور است که تحولات سیاسی رادر جهان شکل می‌دهد و محور تحولات سیاسی شده است.

کد خبر 260918
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز